Baaldag

Voordat sommige mij verkeerd begrijpen: Ik ben super blij om zwanger te zijn, mijn zwangerschap verloopt eigenlijk zonder al te veel kwaaltjes en ik kan echt niet wachten tot ons kleine prinsesje er is, maaaar ik heb nu echt even een baaldag.

Ik wil mezelf niet zo snel op de kast laten jagen, daar vervolgens weer om janken, ik wil geen dikke enkels, ik wil even geen dikke buik en ik wil even geen druppels melk, en ik wil me al helemaal niet in mijn spijkerbroek wurmen om vanmiddag acte de precense te geven op een verjaardag en tegen iedereen vertellen hoe ver ik ben en dat het een meisje wordt en dat ons kamertje al klaar is en dat ik toe ben aan verlof!!!!!!!!!!!!!!!!

ZO, dat moest er even uit,en nu ga ik lekker heel de middag in bed dvdtjes kijken en verder met mijn baaldag..... Meer dames wel eens last van??

Liefs Tilly

ps:morgen ben ik waarschijnlijk weer supertrots op dat mooie buikje met daarin ons wondertje ;)

Hey Tilly,

Hahaha, schrijf het maar lekker van je af wat maakt het uit? Het is natuurlijk fantastisch om zwanger te zijn en ik ben ook supertrots op mijn buik. Wij wonen in het buitenland en mijn man heeft een waterski/ wakeboard school. Als ik dan meega en met mijn lekkere dijen in een zwangerschapsbadpak sta denk ik ook wel eens... bluhhh maar het hoort er allemaal bij.

groetjes Mariposa

ach joh nog ff volhouden we zijn er bijna maar ik moet je zeggen dat ik gek word dat ik geen energie heb en dat de dingen niet meer zo makkelijk gaan als voor de dikke buik ik verlies constant bruin bloed het schijnt dat er vaatjes knappen in de baarmoedermond en dat ik daardoor bloed verlies maar ik word er gek van constant een inlegkruisje in maar goed nog ff is zo voorbij en over een paar maanden denken we er niet meer aan dan hebben we de kleine wonder in de armen en dan zijn we het allemaal vergeten

Hey Tilly,

Ik ben van de september mama's.

Het is heeeeeeeeeeeeeeeeeel normaal hoor dat je baaldagen hebt. Hoe verder de zwangerschap nu vordert, hoe meer last je ervan zult hebben. Was bij mij in ieder geval zo. Ben nu 35 weken en 2 dagen...... ben echt niet vooruit te branden.

Gisteren heb ik echt de hele dag voorweeen en harde buiken gehad.... Terwijl ik echt niks heb gedaan het hele weekend, dus ze waren niet veroorzaakt door te veel doen....

Zo'n dagen zitten er nu eenmaal tussen. En je kunt ze alleen maar 'voorbij' laten gaan helaas.

Gelukkig heb je meer goeie dagen dan baaldagen ;)

Succes de allerlaatste weken

Hoi Tilly,

Tja, ik zei ook al roze wolk? Is vast door iemand bedacht. Probeer ook zo veel mogelijk nog te doen, maar wil niet altijd. Mijn contract wordt niet verlengd, dus moet ook nog na mijn zwangerschap op zoek naar een nieuwe baan. Gelukkig geen stress van, maar gelukkiger word je er ook niet van.
We kunnen dan ook niet wachten om de kleine eindelijk vast te houden. Het is een druktemakertje, schoppen, stompen en net doen alsof mama dat allemaal maar leuk vindt haha.
Ik sla momenteel verjaardagen al over. 's avonds echt geen puf meer voor. Nog 1 week, dan begint mijn verlof, maar ben wel bang voor het zwarte gat. Ik heb veel boeken ingekocht, dus voorlopig nog wat te doen.
Groetjes!

Hoi,

Hier nog een september mama, herkenbaar hoor! Kom maar eens bij ons op het forum gluren, dan lees je de ene klaagzang na de andere ;-)

Hoort erbij en soms maakt het dat je je beter voelt als je het even gedeeld hebt. Je krijgt het allemaal ook niet cadeau, dus ondanks dat je er enorm dankbaar voor bent, is het af en toe echt best zwaar. No worries, we know!

Blossom

Briljant!!!

Ik heb er ook wel eens last van!! Ik ben oh zo blij dat ik een perfecte zwangerschap heb, dat ik zo snel zwanger mocht worden en dat er onwijs goed voor me gezorgd word. Maaaaar die dikke buik, hormonen, harde buiken, onrustige nachten... jep ik ken het.

Dan heb je als a.s moeder het geluk dat het dan een legale reden is om in je bed te kruipen (met een zak chips of chocolade) en dvds te gaan kijken:)

Ik vind het mooi omschreven!!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan