Baaldag

Ik vandaag echt een baal dag.. Gisteren al een vermoeide dag gehad maar omdat gisteren de laatste les was van me zwangerschap begeleiding was wou ik toch graag er heen..

Had aan me therapeut al aangegeven dat ik wel kom maar niets ga doen..
Dus daar aangekomen deden we eerst wat oefeningen op de bal heb met enkele oefeningen mee gedaan(armoefeningen) daarna was er een stukje theorie over de kraamtijd en borstvoeding dat wou ik graag nog mee krijgen.. Maar na een uur aanwezig zijn wis ik geen houding te geven.. Maakte niets uit hoe is zat alles deed pijn, zware hoofdpijn en bek af ook was de concentratie ver te zoeken... Dus had me man al gebeld met de vraag om mij op te halen..

Dus thuis aangekomen heeft me man geholpen om me naar boven te krijgen heeft me een kopje thee gebracht en water met paracetamol..

Ben toen in slaapgevallen en ben vannacht tot 3x wakker geworden.. Ben om half 8 met moeite er uitgekomen om wat te eten maar heb het opgegeten in bed toen weer in slaap bevallen tot half 11..
En zins dien nog niet uit bed gekomen voel me zo moe en slapjes en echt alles doet me zeer..

En oh wat heb ik een spijt dat ik toch ben gegaan gisteren..

Sorry moest het ff kwijt

he dromertje, sluit me helemaal bij je aan. ben vandaag ook absoluut niet te genieten, heb een kort lontje.. het steeds niet kunnen slapen s'-nachts door de bekkenpijn begint me nu echt op te breken. en als je ochtend dan begint om 7 uur met geruzie van 3 kids dan is de dag helemaal compleet. zou als ik jou waslekker in je bed blijven liggen en helemaal niets doen. morgen weer een dag. ik moet er helaas wel uit (moet nog drie andere verzorgen, naarschool brengen, naaar zwemles, vreselijk) morgen is mijn man thuis en dan ga ik niets doen en zeker sochtend uitslapen.
en tja je kunt nu eenmaal niet omdraaien dat je gisteren bent geweest dus laat het los en blijf in je bedje of mischien een beetje buiten in het zonnetje en dan is morgen weer een nw dag.

Ik ga dadelijk even onder de douche kijken of ik daar van op knap het is onderhand al half 3 is gewoon schandalig..

Moet er dadelijk wel uit want er zou toch eten vanavond op tafel moeten komen..

Voordeel heb onderhand alle gemiste Xfactor's gekeken hihi..

Ach dromertje iedereen heeft er weleens zo'n dag tussen zitten en als je op die dag toevallig niks te doen hebt mag je best een keertje je eigen vertroetelen met een pyjamadag ;)

Rust is belangrijk zeggen ze toch altijd...nou bij deze heb je die genomen nu alleen maar hopen dat je vanavond en vannacht lekker kunt slapen.

groetjes jajo

Ik heb dat ook echt; gewoon nergens zin in, en de buik is zo zwaar, en ik wil alleen maar rondhangen.
Ik ben nog wel aan het werk dus dat lukt nu eenmaal niet (na volgende week wel!)..
Ik vind 't dan ook heerlijk om wat tv te kijken; bij mij is Wie is de Mol favoriet ;-)
Succes met opstaan en koken ;-) en op sommige dagen is dat al genoeg!!!

Op sommige dagen is dat zeker genoeg..

Heb nog steeds niet de energie gevonden om onder de douche te gaan gelukkig komt mijn man dadelijk thuis en hoop dat hij wil helpen met koken

Tuurlijk wil hij dat wel doen althans dat neem ik toch aan. Als ik een keer zo'n dag heb eten we meestal wat makkelijks, want die van mij begrijpt het een ietsie pietsie...en de keer erna dat er dan weer gewoon een maaltijd op tafel staat is hij des te blijer ;) hahaha

Terug
Bovenaan