Baaldag

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een baaldag! Ik weet ook niet precies waarom maar ik heb gewoon weer een heel naar voorgevoel.
Ik heb t/m afgelopen zaterdag meerdere dagen positieve ovulatietesten gehad en nu is het weer over, misschien ook wel logisch want ik moet rond a.s zaterdag weer ongesteld worden.

Het lijkt wel alsof ik daar nu al last van heb, ik voel het altijd wel aankomen hoor....Buikpijn (krampen) en pijn in m'n rug...Ook heb ik de laatste paar dagen 's avonds last van maagzuur (bah)
Ik verlies nu alweer de moed....Wij willen ook zo graag een kindje!

Ik zou zo graag willen zeggen dat ik bekende zwangerschaps kwaaltjes heb maar die heb ik niet! Vind het echt heel moeilijk vandaag om vrolijk en positief te blijven. Misschien is dit nare gevoel morgen weer weg maar ik denk dat we alweer moeten gaan denken aan ronde 12!

Sorry voor mijn negativiteit maar moest het ff kwijt.

Liefs Lynn.

Hey meis geeft niks hoor klaag maar lekker.
Ik kan me voorstellen dat je baalt als je al langer aan het proberen bent om zwanger te worden.
Elke maand is er dan 1 teveel.
Ik hoop voor je dat het binnenkort een keertje raak is, en je positief mag testen.
Liefs Marielle

Meid ik had al jouw kwaaltjes en ik was WEL zwanger dus wees niet ontmoedigd. Ik ben nu 6 weken zwanger en het voelt soms nog steeds of dat ik ongi moet worden. Maagzuur en last onder in mijn rug en meer kwalen heb ik ook niet. Dus geef niet te snel op!!!!
Hier wat gelukssterren voor jou***********************************

Liefs shirley

Dank jullie wel! Fijn hoor van die lieve dames die je een beetje opbeuren! :)
Ik heb lekker een middagje vrij genomen en ben allerlei leuke dingen gaan doen, ik geniet ook dubbel en dwars van het mooie weer! Dat doet een mens altijd goed!

@Shirley: Ik geef dus nog maar niet op als ik jou verhaaltje lees, het kan dus alsnog ook al heb ik al die vervelende ongi-klachten.... Ook gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet ervan en bedankt voor de gelukssterren! :)

Ik had brandend maagzuur voordat ik wist dat ik zwanger was.. ik snap je gevoel, probeer je er niet veel op te verspitsen( is makkelijk gezegd, weet ik maar toch) Ik duim voor je!

Hoi Lynn,
Weet niet of je ondertussen al ongesteld geworden bent maar ik had bij mijn eerste precies hetzelfde. Ik wist zeker dat ik ongesteld zou worden, alle voortekenen waren er en toch was ik zwanger dus wie weet...

Hoi Ilse,

Wat lief dat je dat vraagt.... Ik ben nog niet ongesteld geworden hoor....omdat m'n cyclus een beetje verschilt (25 of 28 dagen) moet ik of a.s zaterdag ongi worden of a.s dinsdag. Ik moet zeggen dat het nu weer anders is....heb wel ongiklachten maar nu is het weer minder als afgelopen maandag. Het vrouwelijk lichaam blijft een beetje raar :) Ik kan op z'n vroegst dus a.s vrijdag testen maar ik betwijfel het eerlijk gezegd hoor, ik denk dat we toch over ronde 12 moeten gaan nadenken.... Ik heb overigens geen andere klachten....

Jullie ook succes voor jullie 2de kindje! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan