baaldagen :'(

Sorry, moet t er even uitgooien en hoop dat jullie het begrijpen.
Gister had ik al een baaldag, niks ging goed, voelde me rot en kreeg in huis ook al bijna niks gedaan.
De hond en de kat die ook nog eens vrolijk heel hard hun best deden om gewoon eens lekker niet te luisteren werkt dus ook al niet mee.
Vandaag ging t wat beter, even gezellig bij de buurvrouw op bezoek en lekker gekletst.
Kom ik terug heeft de hond de pakketten laminaat aangegeten.
We zijn nog volop bezig met de verbouwing en het lamiaat ligt onder de trap, zodat we binnenkort t kunnen leggen zodra de vloer klaar is.
De helft van de pakketten open gekregen en bij iig 6pakketten de hoekjes eraf gegeten. Kan wel janken! Voel me al zo rot door de hormonen en elk dingetje wat misgaat sta ik met tranen in mn ogen. Heb dit in mijn vorige zwangerschappen helemaal niet gehad en weet even niet goed hoe ik er mee om moet gaan, pfff.
Iemand die het herkent???
Liefs Renate

Hey Renate,

Gister had ik ook zo'n baal dag!! veel dingen regelen voor de crematie van mijn oma, en ken me nette kleding niet meer aan. dus op stap voor iets nieuws, maar echt nergens iets kunnen vinden, zelfs bij de prenatal niet, ik ben dan niet erg slank ofzo, maar vind het toch wel erg dat ik daar de grootste maat nu al niet aan kan?!?! de moet zakte mijn echt in de schoenen, en op een gegeven moment zat ik er zo door heen dat niets meer leuk was, en nu heb ik dus iets maar ik ben niet te vreden... en ik ken ook wel om alles janken als iets niet goed gaat,
De hele hoormoonhuishouding lijkt op z'n kop te staan...

Heel veel sterkte, ik hoop dat het snel beter gaat met die hoormoonen haha

Liefs Natasja

Hey Renate,

Ik herken het ook! Niks gaat zoals moet en uiteraard daarna janken of lekker chagerijnen ;) En Natasja, ook ik vind het een ramp om leuke zwangerschapskleren te vinden!! Volgens mij maakt het niet uit welke maat je hebt iig... Ik had pas bij Babydump een paar leuke dingen, maar dat is eigenlijk het enige...

En dames...volgens mij komt het uiteindelijk allemaal goed met ons!
Groetjes, Ilse

Hey meiden,
Dank je voor jullie berichtje, toch wel blij dat ik niet de enige ben die zulke dagen heeft.
Natasja, ik heb hetzelfde probleem. Vind het ook heel moeilijk om leuke kleding te vinden in mijn maat, ben zelf ook niet een van de slankste en merk dat dat toch lastig is.
Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor de crematie van je oma. Moet heel moeilijk en heel dubbel voor je zijn. Pas je een beetje goed op jezelf?
Ilse, is zo balen als zo'n dag helemaal niet gaat zoals jij wil he. En idd lekker janken daarna of ontzettend chagerijnig zijn:) Komt idd vast wel weer goed met ons en onze hormonen haha.

Liefs Renate

Heb deze zwangerschap ook veel meer last van mijn hormonen... Sta regelmatig met tranen in mijn ogen... Begon gisterochtend al...zoontje werd huilend wakker en mijn buikpijn van de vorige dag was nog niet weg. Ik had meteen zo iets van, oh nee wordt het zo'n dag... Viel achteraf reuze mee en na een uurtje was mijn zoontje vrolijk en mijn buikpijn al minder. Maar stond hem wel met tranen in de ogen aan te kleden...zucht.
Nu gelukkig lekker weekend, hopelijk wat uitrusten en uit kijken naar de 20 weken echo donderdag :)

Sterke dames, met de hormoontjes

Terug
Bovenaan