Baalmoment

Hoi allemaal,

Het is al laat maar ik moest toch even mijn ei kwijt op het forum. Ik weet niet wat er met me is maar ik ben ineens heel verdrietig en ik heb het gevoel dat ik nooit een gezond kindje op de wereld zal zetten. Iedereen om me heen wordt zwanger en natuurlijk ben ik blij voor iedereen maar het maakt me ook extra verdrietig en onzeker. De enige zwangerschap die ik heb gehad, ging mis en dat maakt de angst en onzekerheid nog groter.. Zucht.. Ik moest dit even van me afschrijven. Ik denk dat veel vrouwen ditzelfde gevoel wel herkennen.... Ookal baal ik van mezelf dat ik me zo voel!

Ik ga maar douchen en lekker naar bed want ik word even niet goed van mezelf!!

X
 
Ja ik heb ook af en toe zo'n gevoel van zal mijn dochter nooit weten wat het is om een broerje of zusje te hebben.
Ik zou nog zo graag een kindje willen maar ja we hebben niets te willen in deze geloof ik.
En inderdaad je ziet overal zwangere om je heen. Maar eens zullen wij ook aan de gebeurt zijn. Blijf er in geloven

Veel liefs
Brenda
 
hoi hoi,ik weet hoe je je voelt heb ook steeds het gevoel,ik raak nooit zwanger ,maar een voordeel heb je je weet zeker dat je zwanger kan worden
kop op laat de moed niet zakken hoor gr manuela
 
Terug
Bovenaan