Baalmomentje

<p>Lieve dames,</p><p>Ik word er zo moedeloos van..  zit nu op 9 dagen dpo (dag 22 cyclus) en ben al diverse topic's gestart. Wanneer ik er niet aan herinnert zou worden zou ik er echt niet continue mee bezig zijn maar mijn lijf doet zo raar.</p><p>Hoofdijn, rugpijn, pukkels, veel slijm verlies, zere borsten. Maar ben ook bekend met PMS klachten dus dat kan het ook zijn.</p><p>Net bij het persen verloor ik nest veel bruin tot helderood slijm, deze zag ik terug op het wc-papiertje. Ik vrees met grote vrezen dat het deze maand wederom niet gelukt is.. Kan er zo ontzetttend van balen.. Ik lees hier veel over inestelingsbloeding terwijl in theorie dat helemaal niet voor schijnt te komen...</p><p>Deze maand DIRECT geklust na een positieve ovulatietest. Zal nog even geduldig moeten afwachten want mijn NOD is over 5 dagen.... maar heb er een ontzettend hard hoofd in. </p><p>Sorry voor mijn gezeur, groetjes van Fleur!</p>
 
Lieve Fleur,
ik begrijp je frustratie heel goed. Elke keer weer die tegenslag als het niet gelukt is. Zelf zit ik deze maand met een ei dat maar niet wil springen. Zit op cyclusdag 20 en heb nog geen piek gehad op mijn ovulatietest. 
We moeten hoop blijven houden! En je mag je hier op het forum helemaal uitleven met zeuren!
houd de moed erin!!
veel liefs!
 
Hi Fleur, ik snap je baal momentje heel goed hoor! Hier zelf nu in ronde 8 over 3/ 4 dagen mijn NOD. Maar ben ook zo bang dat het weer niet raak is. Kan daar zelf ook verdrietig om worden.
Hopelijk wordt ons geduld snel beloond en hebben wij binnenkort ook een positieve test in handen! ?
Heb jij trouwens vaker dat je voor je NOD al licht bloed verlies hebt? Het kan anders ook een innestelingsbloeding zijn. Ik heb zelf wel al vanaf een paar dagen voor mijn NOD licht bloed verlies voor het pas door breekt om het zo maar te zeggen..
 
Zoë als er geen piek lijkt te zijn dmv ovulatie testen, kun je ook 2x per dag testen. Zodra er een lhpiek is getest heb je 24 uur de tijd om het eitje te bevruchten, de kans dat je dat red is klein. Het beste is zodra je weet wanneer je eisprong is om in die tijd om de dag sex te hebben. 
Fleur ik hoop dat het deze keer raak is, het is ook frustrerend als je weer ongesteld wordt. Ik duim voor je. 
 
He,
Wat naar voor je. Ook hier duurt het al even dus snap je frustratie goed. Het is toch altijd een teleurstelling als de menstruatie weer doorbreekt...
ook hier doet mn lichaam raar maar ik durf nergens op te hopen. Mijn lichaam vindt het namelijk elke maand nodig om andere symptomen te laten zien...
 
Hi Fleur!
Je zeurt helemaal niet meid! Wij vrouwen zijn allemaal 't zelfde als jou. Heel begrijpelijk die frustratie. Innestelingsbloedingen zijn er wel hoor, ik heb ze zelf 2 keer gehad.. Beetje licht roze bloed aan 't toiletpapier had ik toen. En dit forum is hier voor dus moet je je ei kwijt gewoon roepen, wij weten allemaal wat je door maakt en voelt. Liefs!
 
Hey palmboompje,
op dit moment test is al 2x per dag.. maar voor deze maand heb ik de hoop al een beetje opgegeven. En soms is het moeilijk om in mijn relatie zo getimed seks te hebben. Mijn vriend is kok en komt altijd pas ‘s nachts thuis, terwijl ik elke morgen om 6.15 moet opstaan voor werk. Ik denk dat ik gewoon een keer echt geluk moet hebben dat we precies op het goede moment seks kunnen hebben.
 
Hi Zoë, dat herken ik wel. Ik werk zelf ook in de horeca maar mijn vriend niet. Dat timen maakt het inderdaad lastig en het moet ook leuk blijven. Ik denk ook dat je deze maand de piek gemist hebt, zelf wordt ik ook nooit duidelijk van die ovulatietesten, erg frustrerend. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar he :) 
 
Terug
Bovenaan