Baan kwijt

De titel zegt het al. Ik ben hoogstwaarschijnlijk mijn baan kwijt. Per eind februari. Dan loopt mijn contract af.
Het was de bedoeling gister een nieuw contract te ondertekenen voor een half jaar. Maar ik kreeg een min max contract voor m'n neus. Ik werk 24 uur, met dit nieuwe contract moet ik 40 uur beschikbaar zijn bij bijv ziekte van collega n ben ik verplicht te komen van ma tm za als dit nodig is ivm afrwezigheid collega.
Zo raar!
Maarja ik ga maar weer met goede moed op zoek naar vacatures.
Word erg krapjes financieel als ik geen inkomen heb dus moet hard op zoek.
Dat wou ik toch ff kwijt.

Balen balen balen!!!
Er komen gelukkig steeds weer wat meer banen bij nu, dus dat maakt het zoeken ietsje makkelijker. Maar wel raar dat je ineens full-time beschikbaar moet zijn en dat is toch ook niet haalbaar met een kindje???!!!
Heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan!! Hopelijk gaat het heel snel voor je!

dat is mooi balen zeg! en ze kunnen toch niemand verplichten om 6 dagen in de week beschikbaar te zijn? dan kun je nooit iets doen! Raar zeg!
Maarja, jij zit er mooi mee.. Ik hoop dat je snel iets anders kunt vinden! succes iig!

Getsie, wat een nieuws! Is geen doen met een kleintje beschikbaar moeten zijn... In welke sector werk je? Hoop dat er snel iets anders op je pad komt...

liefs Natasja

Wat een slecht nieuws zeg. Dat kan inderdaad nooit, zoveel beschikbaar zijn als je een kindje hebt. Ik hoop dat je snel iets erg leuks terug vindt.

Sterkte,

Wat erg voor je. Wat een vervelende manier ook waarop ze je ontslaan. Sterkte met het vinden van een nieuwe baan!

Bedankt allemaal!
Ik eb inmiddels met m'n oppas gesproken en zij is in principe de hele week beschikbaar om m'n dochter op te vangen en op de zaterdG is m'n man er.
Heb kort met m'n werkgever kunnen praten en volgens hem moet ik me niet druk maken. Dat t alleen voor als m'n collega ziek is zo word geregled en in vakanties.
Na dat overleg met m'n oppas heb ik verteld dat ik t contact ga tekenen. Ik probeer t een tijdje want nu opeens zonder baan vind ik ook erg zwaar. Ondertussen kan ik naar wat anders op zoek.
Ik werk als balie assistente bij een tandarts dus zo n contract is erg raar in deze branche. Maargoed, het gaat een keer mislopen. Dat ik met nooya naar de dokter moet of een weekend weg wil oid en dan zie ik wel verder. Dan zal m'n werkgever zien dat t een belachelijke eis is.
Ik voel me er niet lekker bij maar wil t toch proberen. Als t niet gaat neem ik alsnog ontslag of word ik misschien wel ontslagen omdat ik er niet aan kan voldoen.
Zo raar....voel me er helemaal naar door.

Terug
Bovenaan