Baan!

Mijn man heeft een baan! Ik ben zo blij........ Het zal voor allebei wel weer wennen zijn, maar dat komt wel weer. Ik zal blij zijn als ik weer lekker thuis kan zijn bij ons 7-tal!
 
Wat ontzettend fijn! Oh heerlijk! Lekker weer bij je kids zijn en manlief ook weer wat 'voor zichzelf'.

Ik hoop binnenkort hetzelfde te kunnen posten! Haha!

Liefs!
 
Van harte gefliciteerd. Hopelijk kan nu het 'normale' leven weer beginnen. Ik heb net ontslag genomen om voor het eerst fulltime bij mijn 3 kinderen te zijn. Vind het wel erg spannend, maar had geen zin meer om weer mijn baby in de creche te stoppen.
 
Gefeliciteerd voor je man en natuurlijk voor jullie als gezin! Met z'n 7-en?! wat een rijkdom zo'n gezin lijkt me! (al heb ik nu mijn handen al vol aan een kindje hihi)
 
@ Banka, hij is deze week meteen maar begonnen...... Ik ben gedeeltelijk thuis, omdat ik fulltime werken nog niet trek.
Ik sta voor de klas en heb dit schooljaar op maandag en dinsdag groep 5, op woensdag, donderdag en vrijdagmorgen groep 3 en op vrijdagmiddag groep 8. Dat is veel te veel schakelen, dat had ik van te voren al aangegeven, maar het was echt het beste dachten ze. Voor mij niet.
Maar omdat ik nu groep 5 nog niet doe, kan mijn man op die dagen vast een beetje inwerken. Dat is nu dan wel lekker.
@ Mriek85, ik hoop het ook voor jullie!
@Sarah37, ik ben benieuwd hoe je het vindt helemaal thuis. Bij mij was de derde ook het punt om niet meer te partime te blijven werken. Mijn man had toen wel een baan en ik kon thuis blijven.
@ Koersje: we zijn met z'n 9-en, wij als echtpaar en 7 kinderen. Maar de oudste is al 15 hoor! Ze helpen dan ook wel weer mee allemaal en het echt leuk, soms heel druk, maar ze zijn allemaal gek op elkaar en nu helemaal op Wouter.
 
Terug
Bovenaan