baarkruk

Hallo!

Wie van jullie heeft ervaring met een baarkruk. Ik wilde hem dit keer proberen. Meer omdat ik bij de eerste het fijn vond om op het toilet te zitten. We hebben een verhoogd toilet en die houding was fijn. Alleen vond de vk dat op een gegeven moment geen goed idee meer haha. Ik hoor het graag.

Nee sorry geen ervaring mee. Maar hoe meer ik over bevallen nadenk hoe logischer t lijkt: verticaal bevallen.

Heeft jou vk zo'n ding? En neemt ze die standaard mee? Of moet je dat zelf huren ofzo?

Je moet t natuurlijk op t moment zelf wel trekken om in die houding te zitten.

Heb ooit eens een aflevering van ' de bevalling' gezien waarbij de dame perse in bad wou bevallen. Zij zo'n heel bad gehuurd. Stond al dagen gevuld en wel in de woonkamer.
En toen t moment daar was wou ze er echt niet in hahaha. Moest ik zo om lachen.

Je kan ook hurken....heeft t zelfde effect.

Ja hurken kan ook, maar dat hou ik denk niet lang vol. Vorige keer douche en bed afgewisseld. Alleen mocht ik op een gegeven moment niet meer onder de douche omdat het staan te vermoeiend zou worden. En niet meer naar het toilet beneden omdat ze bang was dat ik persdrang zou krijgen haha. Staan en hangen vond ik zelf niet fijn dus dacht probeer dit :)

Ze hebben er zelf 1 maar als je belt moet je het wel even aangeven. Ze moeten hem ergens halen. Ze kijken dan of ze eerst komen en dan dat ding halen of andersom.

Ben wel benieuwd.

Lachen dat bad.... Zit je jezelf al de hele tijd op te naaien omdat dat ding in de woonkamer staat ( in de weg) ga je er nog niet in ook haha.

Oke misschien laat ik mensen slepen met een kruk en ga er niet op zitten haha we zien wel :)

Ja hurken idd misschien erg vermoeiend ja.

En zou me echt niet druk maken over dat je je Vk laat slepen met dat ding hoor. Gewoon klaar laten zetten en dan kan je altijd op t moment suprème bekijken of je er op wil.
Snapt zij ook wel.
En is altijd nog veel minder werk dan zo'n bad....Whahaha!

Is best 'lekker' zo'n baarkruk, althans, dat vond ik. Heb er helaas niks aan gehad omdat de weeën gewoon niet meer kwamen maar het zit best fijn.. Al moet je er niet (net als ik) een paar uur op moeten zitten want dan heb je echt geen rug meer over, en m'n partner ook niet ;-) Ik hing tussen z'n benen voor nog wat ondersteuning maar uren later kon hij ook niet meer, haha.
Mijn vk heeft 'm gewoon standaard bij dus wie weet komt hij nu weer wel in huis, hoop dan wel dat ik er wat aan heb en niet weer naar het zkh moet.. Maar gelukkig dat we dat niet van tevoren weten :)

Maakt niet uit als het niks is. Dan gebruiken we hem niet. Leek me wel wat voor de afwisseling. Ik had liggend ook geen persweeen haha en moest ook Naar het zh. Misschien dat het bij mij juist werkt.

Hopen dat jij er ook meer ' plezier' van hebt el86

Lijkt me ideaal als je kindje meewerkt.. M'n oudste zat vast achter m'n bekken dus kon er niet uit, vandaar dat ik er niks mee opschoot. We gaan zien wat het dit keer gaat worden ;-)

Terug
Bovenaan