Baarmoeder foto was goed!!

Ben net terug van het ziekenhuis en zoals de kop het al zegt was de baarmoederfoto goed. Ik was best wel zenuwachtig omdat ik gelezen had dat het behoorlijk pijn kon doen. Dit viel heel erg mee. Heel even druk in mijn buik. Alles zag er goed uit. Ik heb nog maar 1 eileider en 2 eierstokken en de eileider van goed doorgankelijk. Mijn baarmoeder ligt gekanteld maar dit is niet abnormaal ofzo. Dit gebeurd wel vaker.

GIsteren moest ik voor een follikelmeting en rechts had ik 3 follikels van 13,13 en 12 mm. Moet morgen terug en dan kijken hoeveel er over blijven....

Heb ook nog gevraagd hoe het zat met deze maand ivm de baarmoederfoto. Dit is geen probleem en het zou zelfs een beetje kunnen helpen, daarom doen ze dat vlak voor de eisprong. Ze garanderen niks maar je hoort vaker dat vrouwen na een hsg snel zwanger raken.

We gaan het zien. Ik hou jullie op de hoogte.

gr x-land

Fijn dat het mee is gevallen! Bij mij ging er ook het eea mis waardoor het langer duurde..... Vond je die klem op de baarmoeder geen akelig gevoel?

Nou, succes deze maand - wie weet;-)

Liefs

Nee de gynacoloog waarschuwde me de eerste keer voor de klem daarna het slangetje en daarna het balonnetje (???) en toen de vloeistof. De klem heb ik wel eens als HEEEL pijnlijk ervaren maar deze gyn deed het heel "lief". Was een man, misschien zijn die wel liever dan een vrouw?????

Had van te voren ook 2 ibruprufen genomen en misschien heeft dat geholpen want nu voel ik me en beetje misselijk. Maar het is weer achter de rug.

lfs x-land

Fijn dat alles goed is gegaan.
Gerustgesteld dat alles goed is zeker.
Ik had daar toen dubbel gevoel over.Je wilt aan de ene kant toch een verklaring waarom het zwanger worden niet lukt.
Bij mij was de hsg ook goed.
Heb het niet zo als vervelend ervaren,als alle onderzoeken die ik nu heb gehad,vond ik dit wel de minst erge.

Ze zeggen inderdaad dat een hsg tot een zwangerschap kan leiden,alleen heb ik eerlijk gezegd nog nooit gelezen ergens dat dit het geval was.
Hoop uiteraard wel dat dit bij jullie een handje helpt.

gr suusje

he hoi,

Moest vanmorgen weer voor een follikelmeting en de follikel zat er nog. Hij was 22 mm. Ze hadden vrijdag al gezegd dat hij waarschijnlijk zondag zou gaan springen maar dit geloofde ik al niet. Mijn cyclus duurt altijd langer dan hun in cijfertjes kunnen denken. Ook had ik nu het idee dat mijn cyclus al weer aan het oplopen was ondanks de verhoging van clomid. Ben zelf met ovulatietesten bezig maar deze zijn behoorlijk duur...

Net nog een telefonische afspraak gehad met de gyn. Dit omdat ik een aantal vragen had. Wat ik al wist dat mijn embryo's van zeer slechte kwaliteit zijn maar dat ik een goeie eisprong had. Nu heeft dit helemaal niks met elkaar te maken. Ik vond het allemaal zo onduidelijk maar nu wordt het wat duidelijker. Mijn kans op een zwangerschap is kleiner door die embryo's maar kan ook niet vergroot worden door iui of ivf omdat mijn embryo's dan ook slecht blijven. Dat is puur voor mijn eigen gevoel. Volgende maand (als het deze niet gelukt is) hebben wij een afspraak met de gyn om het een en ander te bespreken. Ook wordt er dan een uitstrijkje gemaakt. Ik sta nog wel open voor iui maar ivf dan denk ik niet meer.

We gaan het eerste deze maand nog maar aanzien en hopen dat de komende dagen mijn eisprong gaat komen.....

Hoe is het verder met jou? Wanneer is jou iui???

volhouden he!!

lfs xland

hoi x-land,

Jeetje meid ook niet echt pos. nieuws van je embryo's.Wat gaan ze nu doen als ivf en iui geen optie is?
Waarom wil je zelf geen ivf?want de kans van slagen is veeeelll groter dan met iui.

Met mij gaat het wel redelijk.Heerlijk weekendje weggeweest naar engeland,dus goede afleiding gehad.Wij hebben deze maand geen iui,omdat ik een cyste heb ontwikkeld in mijn eierstok door de hormonen.Dus deze maand rust.Wat ook wel even goed is voor mijn lichaam.Ben nu stukken rustiger en merk ook dat ik meer geniet van dingen nu.
A.s donderdag wel naar zh voor gesprek met arts over hoe nu verder als laatste iui niet aanslaat.Wij weten al dat we dan gaan starten met ivf,maar krijgen hier nu alle info over.

Groetjes suusje

Hoi,

Nu zeg ik geen ivf meer. Ik weet dat iedereen er anders op reageert maar ik vond het een hel. Met name de punctie. Ik heb het ziekenhuis bijelkaar geschreeuwd en met zo'n slecht resultaat zoveel pijn lijden vind ik niet te doen. Mijn man laat de keuze aan mij. Hij wil heel graag nog een tweede kindje en zijn klokje gaat onderhand ook tellen want wij schelen 8 jaar. Hij zegt mij maakt het niet uit maar ik moet het doen. We hebben zelfs na gedacht om de punctie onder algehele narcose te doen maar dat doen ze alleen in Belgie.

Momenteel zit ik nog steeds te wachten op mijn eisprong. Heb net weer een test gedaan maar weer negatief. Vorige maand had ik op dag 13 mijn eisprong en inmiddels zit ik op dag 15. Ik weet dat dit normaal is maar het voelt niet goed. Ik kan dat niet uitleggen.

Jij ook heel succes donderdag en we houden elkaar op de hoogte.

x xland

Hey meiden,

Vandaag naar de kliniek gweest...pff was wel spannend hoor. We hebben dus te horen gekregen dat we waarschijnlijk alleen IVF als optie hebben.
Ze gaan nu n uitgebreidere test doen voor mn man, om meer precies aantallen te weten te komen, en van mij bloedwerk deze maand en HSG...wel spannend...! We hebben gelukkig wel heel wat antwoorden gekregen op onze vragen en veel om over na te denken. Vooral ook omdat wij wat etische dingen hebben waar we goed mee om willen gaan. Zo zouden wij niet voor heel veel eitjes willen gaan die bevrucht worden....
Allemaal dingen waar we dus over moeten nadenken, maar nu eerst de uitslagen van alle tests en bloedwerk, en dan kunnen we aangeven wat we willen.
De arts gaf min of meer aan dat hij dit wel geldverspilling vind van ons, maar zo voelen wij dit...
En ook gezegd, dat sommige mensen gewoon niet 'meant to be' zijn om ouders te worden. Vond ik wel moeilijk en direct, maar misschien wel realistich....
Heftige middag dus gehad, maar wel fijn dat er nu wat gaat gebeuren...Vind het wel heel moeilijk om nu te zien waar we goed aan doen...
Zit nu op mn 10e dag en na de volgende menstruatie dus HSG en op dag 3 en 22 kijken naar mn hormonen....En vandaag bloedwerk laten doen voor de algemene dingen, (SOA's, bloedgroep etc.)

zo mn hart weer ff gelucht...:)

@ x land: dus weer ff spannend voor jullie wanneer jullie moeten 'klussen'....

@ suus...fijn dat je zo lekker hebt kunnen genieten...nieuwe krachten verzamelen ;-)

x sparkle!

Terug
Bovenaan