Ben net terug van het ziekenhuis en zoals de kop het al zegt was de baarmoederfoto goed. Ik was best wel zenuwachtig omdat ik gelezen had dat het behoorlijk pijn kon doen. Dit viel heel erg mee. Heel even druk in mijn buik. Alles zag er goed uit. Ik heb nog maar 1 eileider en 2 eierstokken en de eileider van goed doorgankelijk. Mijn baarmoeder ligt gekanteld maar dit is niet abnormaal ofzo. Dit gebeurd wel vaker.
GIsteren moest ik voor een follikelmeting en rechts had ik 3 follikels van 13,13 en 12 mm. Moet morgen terug en dan kijken hoeveel er over blijven....
Heb ook nog gevraagd hoe het zat met deze maand ivm de baarmoederfoto. Dit is geen probleem en het zou zelfs een beetje kunnen helpen, daarom doen ze dat vlak voor de eisprong. Ze garanderen niks maar je hoort vaker dat vrouwen na een hsg snel zwanger raken.
We gaan het zien. Ik hou jullie op de hoogte.
gr x-land
GIsteren moest ik voor een follikelmeting en rechts had ik 3 follikels van 13,13 en 12 mm. Moet morgen terug en dan kijken hoeveel er over blijven....
Heb ook nog gevraagd hoe het zat met deze maand ivm de baarmoederfoto. Dit is geen probleem en het zou zelfs een beetje kunnen helpen, daarom doen ze dat vlak voor de eisprong. Ze garanderen niks maar je hoort vaker dat vrouwen na een hsg snel zwanger raken.
We gaan het zien. Ik hou jullie op de hoogte.
gr x-land