Baarmoeder groeit te snel

<p>Hoi iedereen, </p><p>Wie heeft dit ook gehad. Met 18 weken had ik veel pijn in me buik kreeg ik bij kleine inspanning harde buiken. De verloskundige heeft vast gesteld dat het komt omdat me baarmoeder te snel is gaan groeien me baarmoeder is namelijk al 4 weken groter dan dat tie zou moeten zijn.     Hierdoor heb ik zelf veel pijn en moet ik rust houden.</p><p>Wie heeft dit ook gehad? En kan dit overgaan??</p><p>Ik ben nu 19 weken  En ik wordt al gek van niks doen. </p>

Dat klinkt idd erg pijnlijk! Ik kan je helaas geen info geven.
Ik moet om andere redenen rust houden en die frustratie herken ik wel erg goed! Nu 29.5 weken en al sinds week 15 rust. Je erbij neerleggen is t enige wat je kunt helaas.
Sterkte!

Mijn baarmoeder is ook een aantal weken groter dan het moet zijn al moet ik zeggen dat ik er weinig last van heb. Misschien omdat mijn aandacht bij de pijn bij mijn stuitje en rug ligt, maar kan me voorstellen dat je er gek van wordt! 
Ik denk toch echt dat als je er zoveel last van hebt je rust moet nemen.. Je kiest niet voor complicaties, maar helaas moet je er mee dealen.

Heel veel sterkte in ieder geval!  Probeer ondanks alles te genieten!

Het is helaas best pijnlijk. De verloskundige zegt dat je het een beetje met groei pijn van een kind kan vergelijken. Alleen dan nog wat erger omdat alle  ingewaden in de verbouwing komen te zitten.
En inderdaad ik moet me er bij neer leggen maar dat is erg moeilijk  
Door omstandig heden moeten we nog beginnen aan de baby kamer en me vriend heeft echt 2 linker handen en kan dus niks. Ik zou veel gaan doen in ben wel handig.Dus die stress komt er ook nog eens bij. Pfffff

Het is helaas best pijnlijk. De verloskundige zegt dat je het een beetje met groei pijn van een kind kan vergelijken. Alleen dan nog wat erger omdat alle  ingewaden in de verbouwing komen te zitten.
En inderdaad ik moet me er bij neer leggen maar dat is erg moeilijk  
Door omstandig heden moeten we nog beginnen aan de baby kamer en me vriend heeft echt 2 linker handen en kan dus niks. Ik zou veel gaan doen in ben wel handig.Dus die stress komt er ook nog eens bij. Pfffff

Terug
Bovenaan