baarmoeder in 2 gedeeld??? weet iemand wat dit is?? vreemd...

A

Anoniem

Guest
hallo meiden..

ben zwanger maar weet nog niet hoelang dokter heeft niks kunnen zien omdat het waarschijnlijk   nog te vroeg is.
was dus vandag bij de huisatrs met de resultaat van de dokter in een eveloppe die ik aan haar moest geven..HA zeg dat over een paar weken doen we weer een echo,zoals de dokter dus heeft gezegd,maar..de dokter heeft ook gezegd dat ie wel had gezien dat mijn baarmoeder in 2 was gedeeld????
niks om zorgen over te maken zeg de HA..
maar dit is de eerste x dat ik dit hoort en heb al 2 kindjes ud sik vind het toch wel vreemd,weet iemand mischien meer hierover??
of ervaring mee??

erg bedankt!!
yos

hoi Jossi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn nicht heeft dit ook. Voor haar betekende dit wel dat zij drie keer een vroeggeboorte heeft gehad. Maar aangezien jij al twee kids hebt, is dit dus niet altijd zo, anders had je het wel eerder geweten.

Gewoon navragen bij de dokter wat de bijverschijnselen zijn! Niet met onzekerheid blijven rondlopen, dat is niet prettig.

succes ermee,
Kim

Hoi Yos,

Ik heb mijn reactie gezet op het zwanger worden forum.
Hoop dat je er iets aan hebt.
En inderdaad navragen bij je huisarts of verloskundige kan natuurlijk nooit kwaad.
Dat kan helpen je onzekerheid weg te nemen. Maar als je huisarts zegt dat het niks ernstigs is, zou ik daar in ieder geval op vertrouwen.

Ik wens je een fijne zwangerschap toe!

Groetjes, Pinkelot1980

hoi yos,
mijn moeder heeft dit ook. helemaal niet erg ofzo. maar als jullie hetzelfde hebben, zit er een scheidingswand tussen de linker en rechter kant. het maakte het bij haar moeilijker om zwanger te raken (6 jr, 3,5 jr en 1 jr) maar wij alle 3 zijn  gezond. maar aangezien jij inmiddels je 3e verwacht denk ik niet dat jij dat probleem ook hebt (hoop ik tenminste). ze heeft geen vroeggeboortes gehad.

ik ben natuurlijk geen arts dus ik zou gewoon info aan je HA of gyn vragen....

succes met je echo!!

Terug
Bovenaan