baarmoeder ligt hoog

heey heey

ik ben vandaag 23 weken en 2 dagen zwanger en heb vandaag controle gehad
nou zij me gynocoloog dat me baarmoeder vrij hoog ligt maar wat betekend dat nou eigelijk want ik kreeg van haar niet echt duidelijk antwoord
kan iemand me hier bij helpen maak me beetje zorgen
xxx
 
Hoi hoi,

Ik ben zelf 22 weken, en mijn baarmoeder ligt ook hoog volgens de vk. Ze zei dat dat vanzelf goed komt. Waarschijnlijk gaat hij eerst zakken, en groei je niet echt vooruit, maar even een stukje naar beneden zeg maar! Haha. Ik hoefde me er absoluut geen zorgen over te maken, dus als ik jou was, zou ik dat ook niet doen! Als je twijfelt, bel je toch gewoon even naar de assistente. Die kan je het vast uitleggen!

Groetjes Liff
 
het is ook niet me eerste zwangerschap maar me 2e
voelde kleine wel goed gelukkig
heb ook beetje op internet gekeken en daar zeggen ze dat de kleine dan eerder komt

maar dankje voor het reageren geeft mee beetje rust

gr
 
ha,

ik ben zwanger van de derde nu 16 wkn en vk zei afgelopen week dat mijn baarmoeder ook hoger lag (1 vinger onder navel) Was niet erg, zeker omdat het de derde is en het allemaal wat sneller uitzet. Ik heb begrepen dat als je baarmoeder sneller groot wordt het kind harder kan groeien, daarom houden ze het in de gaten ter vergelijking hoe het gemiddeld gaat

succes verder
 
ha,

valt volgens mij wel mee, niet dat ik er zoveel verstand van heb, maar met 20 wkn moet hij volgens mij gemiddeld ter hoogte van je navel zitten en dan denk met 30 bij je ribben (of 35)
Zal er niet teveel over in zitten, had je trouwens een volle blaas toen, daardoor kan hij ook hoger komen te staan.
 
bij 20 weken zat die er iets boven
nee had geen volle blaas
maar hun zeiden me dat en vondt het zo raar omdat ik er niet echt uitleg over kreeg ook al vroeg ik erna
nou was de controle op zich heel raar ze konden de hart slag ook moeilijk vinden en ineens een echo of ik wel voldoende vruchtwater had
dus beetje ongerust was ik wel
 
Terug
Bovenaan