Baarmoeder mond verweekt, wanneer ontsluiting?

<p>hi allemaal,</p><p>Nu 39.3 week.</p><p>de verloskundige heeft geconstateerd dat de baarmoedermond is verweekt. ( niet verstreken).</p><p>wanneer begon bij jullie de ontsluiting? Heeft dit nog dagen geduurd? Of kwam het snel op gang allemaal?</p><p> </p><p>bedankt voor jullie reacties alvast :)</p><p> </p>

Hmm goeie vraag ik zit een beetje met het zelfde.. 
Vanochtend een poging gedaan tot strippen baarmoedermond was week en 1 vingertop verstreken toch kon hij net niet bij de vliezen om te strippen.                                          Gisteren de slijmprop verloren 
Ik baal echt heel erg ik ben ondertussen 40,4. En als het deze week niet spontaan op gang komt moet ik maandag naar 't ziekenhuis om in te leiden.
Ik wilde graag een thuis/bad bevalling ik hoop echt dat dat nog gaat lukken.. 

Hoi,
Ik zat nog potdicht toen het 'begon'.
12 uur snachts om de 10 minuten weeën en de volgende dag om 10 uur had ik 2 cm.
Sommige merken niks en hebben 'ineens' al 1/2 cm maar zelfs dan kan het nog een paar dagen duren.
Zodra je krampen begint te krijgen lijkt het me dat het begint.

Succes beide! :) 

Mijn weeen begonnen spontaan met 37,2 weken om 8 uur 's avonds en om half 1 in de nacht had ik al 4 cm ontsluiting. 
Daarna is het bij mij erg snel gegaan, mijn dochter is om kwart voor 5 in de ochtend geboren.

Probleem bij mij is dat ik al 2 dagen met weeën loop die om de 20min komen maar niet in frequentie oplopen..
Dus ik had al m'n hoop op het strippen gezet in de hoop dat het net het laatste zetje zou zijn wat m'n lichaam nodig had maar helaas. :(

Terug
Bovenaan