baarmoeder niet voelen

He meiden,

ik heb een vraag ben nu 9w4d zwanger en tot een week of 7-8 heb ik mijn baarmoeder heel erg gevoeld, dat welbekende ongigevoel. Sinds die tijd is het weg. Heb met 8w3d nog een goede echo gehad, maar verbaas me erover dat ik nu helemaal niets meer voel....herkennen jullie dit?

Zwangerschapskwaaltjes zijn er nog hoor, enorm moeeeee, duizelig, hele dag eten om niet beroerd te worden, opgezwollen buik, dus ik denk ook wel dat t goed gaat, maar vraag me af waarom je deze periode je baarmoeder niet meer voelt...

gr Yosha
 
wacht maar dat gevoel komt wel weer terug. Ik heb het ook weken niet gehad en nu (14,5 week) voel ik het weer duidelijk. Je darmen zijn nu ook niet zo opgezet meer en je baarmoeder en darmen hebben even hun positie gevonden. Straks gaat het ook meer omhoog dan naar voren.
 
Hoi, misschien komt het doordat de innesteling heeft plaats gevonden. Misschien dat je daar last van had. Je hoort het wel vaker dat zwangeren even geen klachten hebben. Dat maakt je onzeker. Maar houdt de andere klachten maar aan en geniet er maar even van dat je geen last hebt. Want dat gaat terug komen (helaas)

Gefeliciteerd trouwens

yvonne
 
Ik heb er bijna geen last van gehad... je baarmoeder gaat op een gegeven moment wennen aan de zwangerschap... heel normaal dus. Het is juist niet normaal als je altijd buikpijn houdt... geniet er dus maar van dat het weg is.
 
Ik had dat in het begin ook erg dat ik mn baarmoeder voelde dacht eerst dat ik blaasontsteking had haha.
maar sinds het einde van de 8e week en ben nu net begin 9e week voel ik het ook bijna niet meer maar dat is alleen maar beter toch?want ik vond het een vervelend gevoel.....heb morgen ook weer een echo:)
 
Terug
Bovenaan