Baarmoeder tijdens eisprong

<p>Dag iedereen!</p><p>Heel internet afgestruind en vragen gesteld, maar ik kan helaas geen antwoord vinden op mijn vraag...</p><p>Ik vroeg mij af of er dames zijn op het forum die d.m.v. het voelen aan hun baarmoeder weet wanneer hun eisprong is.</p><p>Het viel mij namelijk begin deze week op dat mijn baarmoeder steeds meer open ging en zachter werd. Gisteren voelde ik wederom mijn baarmoeder en viel mij op dat ik zowat het puntje van mijn vinger op de opening kon leggen en mijn baarmoeder echt ontzettend zacht was. Vandaag voelde ik er weer aan en is het nog wel zacht en open, maar iets harder en meer gesloten als gisteren. Betekent dit dat ik gisteren mijn eisprong had? Weet iemand dit?</p><p>Graag ervaringen delen, ik ben echt ontzettend benieuwd!!</p><p> </p><p>Groetjes!</p>
 
Hoi,
Volgens mij kan dit wel kloppen. Dit is mij ook wel eens opgevallen. Ik voel mijn eisprong meestal door een zeurende steek in mijn (onder) buik en wanneer de pijn weg is, heb ik volgens mij mijn eisprong gehad. Daarbij is het inderdaad opgevallen dat de opening veranderd.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan