Baarmoeder voelen 11 weken zwanger

<p>Hallo allemaal!</p><p> </p><p>ik ben momenteel 11 weken zwanger en nu las ik in 1 vd apps die ik bijhoudt dat je je baarmoeder rand zou kunnen voelen net boven het schaambot. </p><p>Echter lukt dit mij niet, ik heb vanaf mijn navel naar beneden gevoeld en vanaf schaambot naar boven maar kan niet iets ‘opvallends’ vinden. Zijn er meer dames die dit hebben of pas later in de zwangerschap dit voelde.</p><p>Ik ben zelf op vakantie en heb maandag weer een echo bij de verloskundige dus ga dan ook even vragen of zij het wel kan vinden en laten voelen, maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen:)</p>

Volgens mij zei mijn app dat inderdaad ook, maar ik voelde pas echt iets rond de 14 weken hoor, als ik redelijk hard duwde! Weet natuurlijk ook niet precies hoe het moet voelen (nog steeds vind ik het lastig te voelen waar hij nou eindigt bovenin). 
Mijn vk zegt wel vaker dat het lastiger voelen is door stevige buikspieren, dus misschien heb jij dat ook wel? Het verschilt echt per persoon. Waarschijnlijk komt je baarmoeder nu wel boven je schaambot uit, maar voel je dit nog niet of nauwelijks. Over een paar weken voel je het sowieso (en dan kun je door het bolletje niet meer fijn op je buik liggen ;))! 
Fijne zwangerschap!

Dankjewel voor je reactie MikkieX!
Dan wacht ik gewoon nog rustig even af en stop ik met steeds zoeken haha. Heb inderdaad redelijke buikspieren dus wie weet is dat het inderdaad, ben benieuwd of de verloskundige het maandag dan wel voelt!

Bij je zelf voelen is veel lastiger dan als de verloskundige dat doet, ik dacht ook dat die nog achter het schaambot zat  (12 weken toen)  en na controle bleek die al 2 vingers boven het schaambot te zitten maar ik voelde het niet! Haha

Terug
Bovenaan