Baarmoeder voelen

Hiii, Sinds 2 dagen kan ik net boven mijn schaambeen mijn baarmoeder voelen. Het voelt heel drukkend aan als je erop duwt. Heel vervelend. Ik kon tot op de dag van vandaag nog lekker al mijn eigen broeken/leggings aan, maar dat gaat nu vervelend drukken net boven mijn schaambeen. Hmmmm moet ik er dan toch ook maar al aan gaan geloven aan de zwangerschapsbroeken. Ik vind het zo raar dat ik daar nu al mee moet gaan lopen, maja het is niet anders. Over 2 weken gaan we naar Oostenrijk. Ik pas hoop ik nog wel in mijn skibroek. Anders jammer dan!
Hebben jullie dat gevoel ook al dat je je baarmoeder kan voelen?
Ben vandaag 9wkn 4 dgn. Fijne zondag allemaal!!
Groetjessssss

heb al ruim 2 weken dat mijn onderbuik zo hard is als iets. en zelf nu al een klein buikje te zien.
En ik draag lekker al zwangerschapsbroeken, zit gewoon lekker en praktisch. en waarom zou jij ze nog niet dragen, staat er niet opgeschreven tog;)
heb 9 febr. pas 1e echo maar verwachting is dat ik nu al ruim 10 weken ben.

Hey hallo,

Ook hier voel ik waarschijnlijk de baarmoeder.....maar aangezien ik alleen maar bankrust mag houden loop ik hele dagen in m'n charmante joggingbroek hahaha
Maar een gewone broek kan ik niet meer aan hoor.
A.s. woensdag echo kan ik meteen vragen of het idd m'n baarmoeder is :))

Hi Mamaleintje,
Ow das wel fijn ja dat je woensdag weer mag :) We lopen tegelijk, dus ben ik wel benieuwd inderdaad of het de baarmoeder is.
Ach ik doe niet anders hoor. Lekker heel de dag in mijn charmante joggingbroek. hahaha als ik uit mijn werk kom etc. en ik hoef niet meer weg trek ik hem gelijk aan.
Succes woensdag en laat je het weten hoe het was?
X

Zal idd wrs de baarmoeder zijn die jullie voelen..die komt langzaam omhoog. Tijdens de eerste afspraak met verloskundige voelt ze daar ook echt naar (vond ik niet zo fijn want ze drukte nogal hard weet ik..) Dat is ook voor veel meiden de reden om toch al positiebroeken te dragen, omdat het anders (pijnlijk) drukt. Het grote nadeelo vind ik dat je een buik in positiebroek veel beter ziet omdat die dan de ruimte krijgt (bij mij tenminste) en ik wil het echt nog even stil houden..nog even gewone broek aan en savonds knoop open dus!
Liefs!

Ik draag ook al een positiebroek ben er niet blij mee nu al maar me eigen broeken zitten veels te straks en niet lekker meer.Ik ben 7 weekjes morgen maar me buik doet anders ook gewoon zeer als ik gewone spijkerbroeken draag.En anders knoopsgatelastiek gebruiken of een elastiekje om je broeksknoop.
XXX

Natuurlijk zou je blij moeten zijn dat de gewone broeken niet meer passen! Ten minste, zo denk ik erover hahaha. Heb zo m'n best gedaan in het verleden om zwanger te raken, en nu is het eindelijk zo ver... Toen ik 5 weken was heb ik de 1e zwangerschapsbroek gekocht. Zat nog wel een beetje te ruim, maar m'n gewone broeken kreeg ik toen al niet meer dicht. Nu past de broek al veel beter, en inderdaad.. inmiddels voel ik ook m'n baarmoeder al aardig boven m'n schaambeen zitten. Heb ook al een aardig buikje, hoor veel in m'n omgeving: het zullen er wel 2 zijn of je bent al een stuk verder! Nou ik ben benieuwd, donderdag de echo... Maar dames, geniet ervan ook al zou je het liever nog even geheim houden.

spannend donderdag de echo,,,,, leuk hoor...

ik draag nog geen zws-broeken, weet nog niet hoe lang dat nog duurt hoor hahaha
mijn baarmoeder ligt voor de periode al heel hoog dus de lage modellen broek kan ik nog aan... hoger is wat lastiger... met de echo was dat grappig, was aan het zoeken, te laag ;-)

Terug
Bovenaan