Baarmoeder

HoiHoi ik ben Shein 24 jaar
Ik en mijn mijn zijn bezig met de 2de.

Onze eerste moesten wij via de Fertiliteitskliniek doen (vanwege de vruchtbaarheid van mijn man) wij kunnen alsnog op een natuurlijke manie zwanger worden
ik ben 9November gestopt met de pil ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb al 1zwangerschap test gedaan maar negatief. Ik heb mijn baarmoeder heel erg laag zitten en heb wel onderbuik pijn enzo ik heb het gevoel alsof ik heel erg ga menstrueren. Ik kijk op internet en na alle symptomen wat ik heb lees ik over baarmoeder verzakking… maar kan je dan nog wel zwanger worden als je dat heb ?. En blijft daarom mijn menstruatie weg ?.
 
Als je het mij vraagt, heeft een baarmoeder verzakking niets te maken met het uitblijven van je menstruatie en vruchtbaarheid. Met een baarmoederverzakking kan je gewoon zwanger worden. Het kan met een operatie verholpen worden, maar dat wordt in principe pas gedaan als je geen kinderen meer wil.
Dat je menstruatie uitblijft, heeft denk ik meer te maken met ontpillen. Als je stopt met de pil, kan het even duren voordat je lichaam de cyclus weer oppakt. En aangezien je pas een maand geleden bent gestopt, denk ik dat je het vooral even de tijd moet geven.
Succes! 
 
Terug
Bovenaan