baarmoeder

hoi,
ik heb een vraagje, als je zwanger bent kun je dan je baarmoeder goed voelen als je met een vinger naar binnen gaat(zoals net voor de eisprong) of zit ie juist 'ver weg'(net als je ongesteld bent)
bedankt alvast
 
Je kunt je baarmoeder NOOIT met je vinger voelen. Daar is je vinger nooit lang genoeg voor. Je voelt alleen de schedeingang of het begin van de baarmoedermond.
 
op www.vruchtbaarheid.org staat een stuk geschreven over hoe je aan je baarmoedermond kan voelen wanneer je eisprong is. Ik was benieuwd hoe het dan moest voelen als je zwanger bent.
 
Nee, ik zou het ook niet weten. Misschien dat je advies kan vragen aan een gynaecoloog. Ik denk niet dat veel vrouwen op dit forum jou antwoord kunnen geven. Wat je ook kunt doen is je temp. meten. Bij een eisprong is deze vaak hoger.
 
hoi, ik vroeg me dat ook af, meer of het normaal is dat je je baarmoedermond goed kunt voelen.(ik ben 8,5 weken zwanger)Ik heb dat dus wel, mijn vriend zei het en toen heb ik zelf ook even gevoeld.toevallig heb ik het net na het ongi zijn en rond de eisprong ook gevoeld en er is idd verschil.(had het gelezen en was benieuwd of ik het kon voelen)Nu ben ik zwanger en voelt het net als rond de eisprong
groet ciska
 
Terug
Bovenaan