Baarmoederfoto wat te verwachten

<p>Ik loop sinds paar maandjes bij gynaecoloog. Nu heb ik al 4 keer inwendige echo gehad. Er waren zelfs 2 mogelijk rijpe follikels te zien alleen dunne baarmoederslijmvlies.</p><p>Ook bloedonderzoek was prima met goede eisprong progesteron was 62. Als ik weer ongesteld werd wat nu helaas geval is moet ik weer contact opnemen voor baarmoeder foto. Nu zie ik hier erg tegen op gezien laatste 2 keer bij echo ook erg pijnlijk was. </p><p>Wat is jullie ervaring hiermee? En hebben jullie nog tips? </p>

Hoi,
Progesteronwaarde zegt helaas niks over een eventuele zwangerschap. Ik heb wel ns waardes gehad van >80 en was niet zwanger. 
Maar 62 is iig wel een mooie uitslag! Betekent dat je een goede eisprong hebt gehad :)

Hoeveel dagen zit je nu na je eisprong dan? Want 8 dagen na de eisprong testen is wel vroeg. Ik zou 2wk na de eisprong nog eens testen!
Hopelijk ben je zwanger!

Helaas is zojuist menstruatie begonnen met veel pijn in me buik. Had 2 weken geleden ovulatie. Volgende stap is nu baarmoeder foto begreep ik. Heb namelijk erg onregelmatige cyclus.

volgens mij had ik in februari een progesteron hoogte van 61 of 62 ook... dat was voldoende om een goede innesteling mogelijk te maken gaf de fertiliteitsarts aan... in dat geval raakte ik ook zwanger dus dat was mooi meegenomen.
Maar het geeft vooral informatie voor de arts om te weten of je hormonen in een bepaald moment van je cyclus genoeg stijgt om bijv innesteling mogelijk te maken.

Terug
Bovenaan