baarmoederfoto

A

Anoniem

Guest
Balen, gisteren toch weer ongi geworden. Wordt er moe van. Nu moet ik volgende week naar het ziekenhuis en wordt er een baarmoederfoto gemaakt. Heeft iemand hier ervaring mee. Doet dit zeer en hoe gaat het in zijn werk.

Verder ben ik benieuwd hoe anderen hier met hun partner mee om gaan. Dat het allemaal wat langer duurd bedoel ik. Ik kan er moeilijk met hem over praten. Ben benieuwd naar de reacties

Hoi,
Ik heb de berichten niet gevolgd maar kom zo af en toe even spieken. Wij zijn bijna 2 jaar bezig om zwanger te raken en heb de baarmoederfoto achter de rug. Gaan ze bij jouw ook de eileiders doorspuiten? Dat deden ze bij mij wel......en voor iedere vrouw is het anders. De een reageert erg heftig (en krijgt pijn,) de ander niet. Helaas hoorde ik bij de eerste. Enkele andere mensen hebben niets tot weinig gevoeld, het is dus moeilijk te zeggen. Als je meer wil weten hoor ik het graag.

Wij beginnen nu langzamerhand er genoeg van te hebben. Heb een week geleden een dipje gehad maar wij praten er veel over samen. Ik merk dat dat erg belangrijk is. Het doet me ook goed als mijn man een arm om me heen slaat en me een dikke knuffel geeft als ik terug ben uit het ziekenhuis.....Ben nu bezig met het slikken van provere en daarna mag ik clomid slikken.......ik zie het als een stap dichterbij! en neem de stemmingswisselingen voor lief (al vindt mijn vent het niet echt prettig hahahahaha)

He, maar probeer er echt over te praten, of geef elkaar een knuffel soms is het ffe niet gemakkelijk en moet je elkaar steunen.
Hoe lang zijn jullie bezig?

hai nou ik heb net een baarmoederfoto achter de rug.Het was niet helemaal pijnloos.maar ik heb wel een tip voor jou neem een uurtje van te voren 2 paracetamols in.dan is de pijn wat minder. maar het lijkt alemaal erger dan het is het is een kwestie van een aantal seconden aleen het inspuiten van de vloeistof is niet prettig maar dat is maar een paar seconden.heel veel sterkte groetjes maflo

Bedankt voor je reactie. Wij zijn vanaf juli 2003 bezig. Ik werd niet ongi en ben om die reden naar een half jaar doorgestuurd naar het ziekenhuis. Heb ook provera gehad en Clomit. Eerst 50 mg, en toen dat niet aansloeg 100 mg. Hierna heeft het nog een aantal maanden geduurd voordat ik een regelmatige cyclus heb. (van ongeveer 32 dagen) Afgelopen maand hebben ze een samenlevingstest gedaan, helaas was het troebel en konden ze geen uitslag geven. Wat heel raar is, is dat de test niet over hoeft. Heb jij wel een eigen eisprong, of was deze heel onregelmatig. (omdat je provera en clomit gebruikt)

Op dit moment loop ik dus al weer een jaar bij het ziekenhuis. Donderdag middag moet ik weer voor de baarmoederfoto. Hier zie ik best wel tegenop. Maar het is voor een goed doel. Ze gaan inderdaad met een of andere vloeistof mijn eileiders doorspuiten. Kun je via een scherm meekijken en hoelang duurd het voor de uitslag.

De stemmingswisselingen ken ik, ben de hele dag al niet te genieten. haha.

Ook wij hebben er helemaal genoeg van. Natuurlijk gaan we wel door maar bedenken ook hoe ver we willen gaan. Ik heb het een en ander op internet gevonden van eventuele behandelingen na de baarmoederfoto (wanneer het negatief is). Hier wordt je niet vrolijk van en dan hebben we nog een zware weg te gaan. Maar we blijven positief. Hopelijk valt het allemaal mee.

Terug
Bovenaan