baarmoederfoto

Hoi allemaal,
Wij zijn al sinds februari 2002 bezig.Ondertussen wel 2 miskramen gehad.Nu krijg ik over 2 weken een baarmoederfoto.Wie heeft hier ervaring mee? Ik zie er best tegen op.Ik zat eerst op het forum zwanger worden.Totdat iemand me vertelde van dit forum.In de hoop dat hier wel mesen zijn die dit hebben meegemaakt

Ik hoop op een reactie
liefs kirsten{31 jaar}

Hoi Kirsten,
goed dat je dit forum hebt gevonden!
ik krijg binnenkort ook zo'n foto. Kan je er dus nog weinig over vertellen. wel heb ik al veel verschillende verhalen er over gelezen. de een vindt het vreselijk, de ander vindt het wel meevallen. Afwachten dus. Ik ga in ieder geval van te voren een goede pijnstiller slikken.
sterkte!!

groetjes Bo

Hoi bo,
Bedankt voor je reactie.wanneer moet jij die foto laten maken ? Misschien moet jij wel eerder .Zelf heb ik een afspraak op 15 juli .Ik hoop dat het dan uitkomt{ivm mijn menstruatie moet tussen de 7 en 12 dag}
Hoe lang zijn jullie al bezig?
groetjes kirsten

Hoi meiden,
Ik heb de HSG gehad en ik moet eerlijk zeggen dat het echt geen pretje is. Bij mij was er ook geen doorgang dus daardoor deed het erg veel pijn. Als alles ok is doet het volgens mij ook wel pijn maar niet zo heel erg.
Er zijn genoeg vrouwen die het hebben doorstaan dus jullie gaan het ook redden dames! Mijn gyn. zei dat als mannen alles moesten doen we uitgestorven zouden zijn!

Succes allebei!
Liefs Inge

Hoi Kirsten en Inge,

bij mij duurt de HSG nog minstens een maand, dus Kirsten, jij bent eerst de pineut. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Veel succes alvast. Wij zijn nu 2 jaar bezig. En jij?
Inge, goeie wat jouw gyn zei! waar zit jij nu in de molen?

groetjes Bo

Goeiemorgen ik heb ook een baarmoederfoto gehad,alles was ok.
Ik moet zeggen ik heb er weinig van gevoeld ik woon in Belgie en in Genk heb ik dat laten doen.
Ik weet niet hoe het in ned gaat maar hier moet je 3 dagen antibiotica nemen en twee uur op voorhand een pijnstiller.
Heb niet veel gevoeld

Terug
Bovenaan