baarmoederfoto

Aankomende donderdag moet ik een baarmoederfoto laten maken. Heeft iemand er hier ervaring mee zodat ik me ergens op kan voorbereiden. Doet het pijn, hoelang duurt het, heb je hier naderhand nog last van.

Ik ben al anderhalf jaar gestopt met de pil en gebruik 2 tabletten clomit.

Hallo Eva,
Je krijgt waarschijnlijk een hsg test of niet? Dit onderzoek duurt alles bij elkaar een minuut of 15 en iedereen ervaart die anders. Tegen mij hadden ze gezegd dat het lijkt alsof je heel erg ongesteld moet worden. Ik heb daar niet zo heel erg veel last van dus kon me daar niet zoveel bij voorstellen. Mij viel het dus best wel tegen maar het kan best zijn dat jij er helemaal geen last van hebt hoor. Ik heb hier op het forum ook gelezen dat als je een uurtje voor je het onderzoek hebt een aspirine neemt dit ook kan helpen. Hebben ze je een patientenfolder gegeven of niet.
Hoop dat je wat aan deze info hebt.
Groetjes
patricia

Ik wens je veel succes, ik zal er maar niet te veel over vertellen, maar het is mij erg tegengevallen.
Maar bij mij ging e.e.a. tijdens het onderzoek ook niet helemaal zoals het hoort.

Maar ik ga ervan uit dat het in het algemeen erg meevalt. Ze schrijven ( in de patiëntenfolder in ieder geval dat het voelt als menstruatiekrampen)

Tip: Neem je man mee naar binnen, ik heb dat als erg fijn ervaren, en je kan flink in zijn hand knijpen mocht het overhoopt toch erg pijnlijk zijn!

Cynthia

Hoi Eva ik heb drie maanden geleden ook een baarmoederfoto gehad en mij viel het hard mee, het voelt inderdaad als menstruatiekrampen maar het is maar heel kort, ik mocht mijn man niet meenemen naar binnen ondat het op de rontgen afdeling was ik weet niet hoe dat in andere ziekenhuizen gaat maar ik wens je heel veel succes!!!!

Hai!
Ik heb het ook gehad maar bij mij zat alles dicht(de eileiders) dus deed het erg veel pijn. Ik ken ook veel meiden waar het wel onprettig was maar waarbij het gewoon open was en het goed te doen was.
Neem je man lekker mee en probeer iets ontspannends te nemen! Als het te erg zeer gaat doen dan stoppen ze gewoon hoor! Ik weet zeker dat je het kan!!
Ik heb het uiteindelijk onder narcose gehad en ik ben nu ZWANGER!!
Sterkte en succes!
gr.Inge

Lieve Patricia, Cynthia, anoniem en Inge. Bedankt voor jullie reacties. Nu ga ik iets voorbereid naar het onderzoek toe. Het is aankomende donderdag. Ik hou jullie op de hoogte.

Voor Inge, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan

Terug
Bovenaan