Baarmoederfoto

Hoi allemaal,

Even een vraagje, ik moet a.s. maandag naar de gyn voor een baarmoederfoto en ik heb de folder gelezen en het lijkt me best eng. Dus ben een beetje gespannen daarvoor. Missschien valt het ook wel erg mee, Maar is er iemand die dit ook al een keer heeft gehad en haar ervaringen met mij wilt delen?

Liefs Natasja

Hoi,

Ik heb het al een keer laten doen, het is niet zo leuk.
Echt pijn heeft het niet gedaan, alleen een zeurend gevoel, dat gelukkig snel daarna over gaat.
Je moet maar bij jezelf denken als je daar op de tafel ligt voor de foto, ik weet waarom ik hier lig, en dan gaat het al veel beter.
De dokter heeft mij torn ook verteld dat zo de leidingen van mijn eierstokken eens goed door gespoeld waren, en dat ik nu meer kans had om zwanger te worden, omdat alles vrij was.
Niet dat het bij ons geholpen heeft, maar misschien helpt het wel bij jou.

Sterkte.

Groetjes Draakje

Hoi,
Ik heb er eentje gehad. Het voelde als hele erge menstruatiekrampen, normaal heb ik daar niet echt last van, dus ik vond het best wel een rotgevoel en ook een beetje tegenvallen. Voordeel is dat het maar heel kort duurt dus je bent er ook gauw weer vanaf. Ze zeggen dat de een er meer van voelt als de ander. Heel veel succes ermee! groetjes

hoi ik heb het hsg onderzoek (baarmoederfoto) pas geleden gehad.
ik was er ook heel bang voor na alle enge verhalen die ik erover gelezen en gehoord had,maar t viel heel erg mee!
ik heb eigenlijk niet veel gevoelt. had wel van te voren een goede pijnstiller ingenomen. en bij mij liep de vloeistof gelijk mijn eileiders in dus dat was heel goed! heel veel succes! groetjes sabine

Hoi Natasja,

Heb in Maart de hsg gehad. Mij viel het helaas wel wat tegen. Maar het duurt maar eventjes en het is voor een heel goed doel. Het plaatsen van de klemmen viel bij mij ontzettend mee, even een raar gevoel, het inspuiten van de contrast vond ik vervelender. Het duurt gelukkig maar even!
De ervaringen zijn volgens mij ook erg wisselend, de een voelt er nauwelijks iets van de ander wat meer.
Heel veel sucses!

Liefs Anne.

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes, dat geeft weer een rustiger en goed gevoel. Ik ga er gewoon voor en laat het wel over me heen komen.
Ik zal jullie maandag berichten hoe ik het ervaren heb.

Verder iedereen succes met alles!!

Liefs Natasja

Terug
Bovenaan