baarmoederfoto

Hoi

Ik Ben Jenny 26 jaar in maart wordt ik 27. mijn man is 32. en we hebben een zoontje van bijna 2 jaar wordt 26 feb. 2.

We zijn zwanger geraakt via IUI. eerste poging.

Nu zijn we al weer 17 maanden bezig voor de tweede.
Aankomende donderdag krijg ik een baarmoederfoto. krijg ik eerst vloeistof en dan maken ze een foto. mijn man heeft vandaag een potje zaad ingeleverd en gaan ze onderzoeken.

als alles goed blijkt gaan we weer voor de iui voor het tweede kindje.

Het is allemaal wel weer erg spannend, afwachten. bij kris heeft het bijna 5 jaar geduurd . Hoop dat ik dit jaar nog kan zeggen dat we  een tweede kindje verwachten, hoop klein beetje dat het dan dit jaar nog geboren wordt. hopen kan altijd. maar je hebt het niet voor het zeggen. Weten we uit eerdere ervaring.

groetjes Jenny

Hallo,
Waarom moet er eigenlijk een baarmoederfoto gemaakt worden? Dat gebeurt toch alleen als ze niet weten waarom je zwanger kan worden! Je bent al een keer zwanger geweest, dus zou je toch zeggen dat het niet nodig is. Ik heb helaas afgelopen vrijdag een miskraam gehad. Ik was 6 weken zwanger van mijn 1e kindje. We blijven gewoon proberen.
Groetjes Jeanette

Hoi,

Ik heb een dochter van inmiddels 4 jaar en bij mij hebben ze onlangs ook een baarmoeder foto gemaakt. (ik vond het trouwens heel erg meevallen, het is belangrijk dat je je zoveel mogelijk ontspant) Ze willen gewoon alles uitsluiten. Mijn gynocoloog zei trouwens dat een keizersnee er niets mee te maken heeft dat ik nu niet zwanger wordt.

Groetjes Niekie

Hoi Jenny,

Ik hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten op goed nieuws!!
Helaas hebben de IUI's bij ons niet tot resultaat geleid en gaan wij nu op voor IVF. Wel goed om ook eens iemand te horen bij wie het wel gelukt is! De 2e keer gaat het vast weer lukken voor jullie!

gr.Inge

Heb vandaag de baarmoederfoto gehad. en was niet zo leuk bericht.

De contrastvloeistof ging alleen in de baarmoeder en niet door de eileiders daar uit bleek dat ze verstopt zitten. in hoevere kon de gynecaloog niet zeggen.

daarvoor wil hij een buikholte kijkoperatie maken. Heb ik al een keer gehad hele tijd geleden.

Ik voel me zwaar klote nu we hebben al een gezonde lieve zoon en veel mensen zullen zeggen ja maar je hebt er toch een maar om te horen dat een tweede alleen maar via ivf zou gaan lukken. is toch even rot om te horen.

INhoevere er dan verklevingen zijn kan hij zien via de kijkoperatie.

Nu moet ik 9 feb terug komen. en dan zal ik wel verder horen.

Nu dus maar afwachten.

Groetjes Jenny

Terug
Bovenaan