Baarmoederfoto

Hoi allemaal,

Wij zijn al 2 jaar en 5 maanden.Ik heb 2 miskramen gehad.Nu krijg ik over 2 weken een baarmoederfoto.Wie heeft hier ervaring mee?Ik zie er best tegen op.Het is de eerste keer dat ik op dit foum bent.Ik was eerst op het forum zwanger worden.Tot dat iemand me vertelde van dit forum.Zo zie je dat ik niet de enige bent met 2 miskramen.Ik hoop op een reactie
Liefs kirsten

Hoi Kirsten,

Zelf heb ik nog nooit een baarmoederfoto laten maken... denk ik tenminste. Er is wel een keer toen met een inwendig onderzoek een foto gemaakt omdat ze een troebel plekje zagen maar ik denk dat dit niet hetzelfde is. Maak je niet teveel zorgen. Het is vast geen grote ingreep ofzoiets. Laat je even weten hoe het is gegaan? Maken ze die foto om te kijken waardoor die miskramen misschien zijn veroorzaakt? In ieder geval veel sterkte morgen!!

Groetjes Frederique

Hoi Frederique,

Ze kijken of er afwijkingen te vinden zijn.Ze spuiten je eileiders door.Schijnt dat je erna grotere kans hebt om zwanger te worden.Hopen maar.
15 juli staat de afspraak.Je hoort het na die tijd wel hoe het is gegaan
Hoe lang zijn jullie al bezig?
Heb je zelf ook een miskraam gehad?Bedankt voor je reactie,groetjes Kirsten

Hoi Frederique,

Bedankt voor je reactie
Hoe lang zijn jullie al bezig?
heb je ook een miskraam gehad.
Heb ik ook wel eens gehad een inwendig onderzoek. Bij een baarmoederfoto wordt er een vloeistof in je eileiders gespoten.Ze kijken dan of er afwijkingen te vinden zijn.Schijnt best gevoelig tezijn.15 juli heb ik een afspraak.Na die tijd zal ik wat van me laten horen.
Groetjes Kirsten

Hoi kirsten,
Wij zijn ook al 2,5 jaar bezig om zwanger te worden en heb nu 1 en ws 2 miskramen achter de rug,ik heb vorig jaar ook zo'n onderzoek gehad en het verschilt per persoon,de 1 vind het allemaal wel meevallen en de ander niet,ik vond het niet echt fijn,het duurt maar heel kort maar ik vond het erg pijnlijk,maargoed ik heb al hele erge rugpijn als ik ongi moet worden en dat had ik dus tijdens dat onderzoek ook ,die rugpijn.
Bij mij was alles toen oke en werd me inderdaad het advies gegeven om savonds of in ieder geval de volgende dag te klussen,dus zo gezegd zo gedaan,maar helaas niet zwanger,ik bedoel te zeggen dat het dus niet altijd opgat dat je meteen zwanger bent na zo'n onderzoek.
Heel veel succes bij het onderzoek en laat je de uitslag nog even weten,in ieder geval welkom in dit forum enne maak je niet te druk hoor,er zijn zat vrouwen bij wie het allemaal mee viel,alleen bij mij was dat anders.
Liefs

Hoi Kirsten,

Ik heb op Koninginnedag een miskraam gehad. Ik was toen in mijn 8ste week. We zijn nu weer volop aan het proberen zwanger te worden. Ik heb net (pas) mijn eerste ongesteldheid weer gehad en aanstaand weekend heb ik weer mijn eisprong als het goed is dus we gaan weer aan de slag dit weekend!!
Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan in het ziekenhuis!
Ik hoor graag hoe het is gegaan.

Groetjes Frederique

Hoi Kirsten,

Ik heb zelf in dec. zo,n onderzoek ghad.
Het heet een HSG Dit betekent Hystero Salpingo Grafie.
Het onderzoek is maar kort.
Er word een klemmetje om je baarmoedermond gezet.
Je moet dan even hoesten en dan zet de gyn hem erop.
Dit was goed te doen.
Dan komt de eendebek, en met een slangetje gaan ze dan naar binnen.
Het doorspuiten vond ik zelf erg pijnlijk, maar gelukkig is het maar kort.
Er word inderaad wel gezegd dat je na een HSG sneller zwanger zou zijn omdat alles mooi schoon gespoten word.
Je eileiders zijn mooi doorgangkelijk.
Ik was ook inderdaad na de HSG vrij vlot zwanger!
In de 3e poging [helaas heb ik nu een miskraam gehad]
Maar als je het zo bekijkt dat ik met de eerste zwangerschap ruim een jaar heb moeten wachten [was helaas een bbz]
En de laatste zwangerschapin de 3e poging met zelfs nog maar 1 eileider, dan denk ik dat die HSG positief heeft uitgepakt!
Ik hoop dat jij ook snel zwanger zult zijn.
Ik zou zoals hierboven wel staat geschreven niet de avond of dag na het onderzoek sex hebben.
Je kan eerst nog wat bloed verliezen, wat gevoelig.
Mijn hoofd stond er ook totaal niet naar.
En ze plannen het onderzoek vrij vlot na je ongi.
Voor de volgende ei weer komt.

Heel veel sterkte, laat me je ervaringen weten?

Groetjes, Monique2

Terug
Bovenaan