baarmoederhalskankeronderzoek

Hoi,

Ik heb een oproep gekregen voor een uitstijkje ivm baarmoederhalskanker. Nu staat er in de brochure dat als je zwanger bent dat je de onderzoek uit moet stellen. Weet iemand waarom dit is? Ik ben bezig om zwanger te raken, nu heb ik pas mijn eisprong gehad en weet dus niet of ik zwanger ben.
Alvast bedankt voor jullie reactie
 
De test is niet betrouwbaar door alle hormonaal ingegeven veranderingen in je cellen tijdens of vlak na zwangerschap en borstvoeding.
Als je je uitstrijkje vlak na (tijdens kan ook niet) je menstruatie plant, is er niets aan de hand. Komt die menstruatie niet meer, dan was de test nu ook al niet meer betrouwbaar, en doe je het gewoon volgend jaar.
Succes,
Michelle.
 
Hoi Annette, ik heb in de week na mijn eisprong mijn uitstrijkje laten maken. Ik bleek later zwanger te zijn. Het schijnt niet uit te maken zo vroeg in de zwangerschap. Anders zou de uitslag wel eens afwijkend kunnen zijn.
Succes groetjes Molly.
 
hahaha.... Molly... ik wilde precies hetzelfde schrijven!
Ook ik heb een uitstrijkje laten maken en bleek achteraf zwanger te zijn!
tuurlijk als ik het had geweten had ik het toen niet gedaan maar op een "veiliger" moment (Dus gelijk na menstruatie). Maar alles oke en gezond hier! Dus probeer je niet te druk te maken!
Heel veel groetjes, Anke
 
Terug
Bovenaan