baarmoederkrampjes????

A

Anoniem

Guest
Hoi
Ik heb sinds een week baarmoederkrampjes, zou dit kunnen betekenen dat ik zwanger ben?
Herkennen jullie dit?
Ik kan zatedag pas testen of ik inderdaad zwanger ben, maar kan niet wachten.

Liefs Sas

ja,ik herken dit wel
ben zelf nu 1 dag over tijd,dus ga eind deze week maar eens testen als   het weg blijft.
dus even duimen

Hallo Sas,

Ik weet precies wat je voelt, ik heb zelf ook al vanaf mijn eisprong last van baarmoederkrampjes, de ene dag is het meer dan de andere dag. Ik weet ook niet wat ik er van moet denken en of ik nu wel of niet zwanger ben.
En vooral omdat ik verder nergens last van heb. Wel voel ik als ik onder aan mijn buik druk een bolletje zitten, wat ik nog nooit eeder gevoelt heb, dus misschien ben ik dus wel zwanger, ik weet het niet.
Het is maar afwachten.

En Sweety jij veel succes met je test aankomend weekeind. Ik moet zelf zondag ongi worden. Dus we moeten duimen voor elkaar

Groetjes Boterbloempje

Boterbloempje, het is net of ik mijn eigen verhaal lees.
Ook ik heb sinds mijn eisprong last van krampjes/steekjes.
Dat is nu een week.
5 November is mijn nod, maar ik wil de 3e misschien al gaan testen.
Dit gevoel heb ik namelijk nog niet eerder gehad.
Ik ben benieuwd of ik zwanger ben, of dat mijn lijf me voor de gek heeft.

Jij ook succes met afwachten.

Liefs Mickey

bij mij is het inderdaad ook begonnen   vanaf mijn eisprong
voel ook allemaal rare dingen die ik normaal niet heb
zijn nog geen tekenen dat ik ongi moet worden
weet dat ik niet teveel hoop moet hebben,want het is pas de eerste ronde voor het eerste kind,maar je weet maar nooit
zal duimen voor jullie
(en voor mezelf natuurlijk)

Dag dames

Wil jullie niet al te hoopvol laten zijn, maar natuurlijk ook niet alle hoop de grond in laten boren. Maar ik had de vorige ronde dit soort krampjes ook en (je raadt het al) ik werd wat later ongesteld. Ik hoop het natuurlijk niet voor jullie. Maar je weet het nooit namelijk...
DUIMEN!!!

Terug
Bovenaan