baarmoedermond voelen.

Wist even niet hoe ik de titel moest neerzetten. Maar ik lees overal dat je niet aan je baarmoedermond kan voelen of je wel of niet zwanger bent. Nou vroeg ik me af of je erwel aan kan voelen of je ongi naderd. Aangezien ja misschien beetje raar loop al dagen te wroeten, maar ik heb het eens bijgehouden (hoezo ben er minder mee bezig)...ahummm Maar goed. Mn baarmoeder mond voelde de heleweek al knoerthard aan zat scheef en uiteindelijk voelde ik mn opening dicht zitten. Nu sinds vanmorgen is tie lager gezakt en is de opening iets open aan het gaan en is tie zacht. Vorige maand voor mn NOD was tie juist hard en laag.. Wie van de zwangeren herkend dit of wie van de ongi dames kent dit. Iedere vrouw is anders natuurlijk ook nog eens..
Hoor me zelf zeggen wacht nou nog 2dagen of 1dag...Heb toch idee dat de duivels naderen want voel iets wat op duivels lijkt herkenbaar gevoel... blabla

fijne dag haha

Hai Babe,

Jeetje meid, je maakt jezelf echt helemaal gek zo...Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het goed hoor!
Ik ben zelf in verwachting en heb echt nog nooit aan m'n baarmoedermond gevoeld in die bijna 2 jaar dat wij bezig zijn geweest....Ik weet ook niet echt of je uberhaupt dat zelf allemaal kan voelen. Heb er echt geen ervaring mee, sorry!

Wanneer is je nod? Ben benieuwd hoor meid.

Liefs Lynn.

Ik dacht dat wanneer je zwanger bent, je baarmoeder optrekt en is dus niet goed meer bij te komen.. Als je ongesteld word zakt het juist en opent zich ( dacht ik) maar ik praat niet uit ervaring, want ik heb het zelf nooit geprobeerd! Maar inderdaad, dit is jezelf echt gek maken... Al begrijp ik het best hoor..

hahha nee Lynn begrijp je wel hoor. Laatste dagen voor NOD zijn het zwaarst... heb vanaf dec cyclus van 30 dagen vorige maand 29 dus als ik zo kijk of morgen is mn NOD of Vrijdag. Heb niks te klagen eigenlijk vind ik, maar het zijn mn hormonen. Ging de spiraal eruit halen met et idee, jaa rusitg aannn niet te snel. Maar ding is eruit en huppaaaaaa moet allemaal maar weer meteen. Moet eens geduld leren hebben. Maaar das erg moeilijk. Ik moet van mezelf wachten met testen tot zaterdag. Maar vermoed dat de duivels in aantocht zijn dat gevoel heb ik. De rest van de klachtjes zie ik als mn lichaam die me voor de gek hou! Grotere tepels, alles stinkt vlindertjes moe slecht slapen al 5nachten... me lichaam neemt me zoo in de zeik.

Wens je een fijne dag vandaag.

Nou... ik ben geen dokter dus ik kan dit ook niet voor je bepalen. Ik vind het nogal lastig om bij mezelf de toestand van mijn baarmoedermond te voelen. Ik zou niet weten wat ik zou moeten voelen en of datgene wat ik voel ook klopt...

Loslaten meid... let je op je slijmafscheiding of doe gewoon een test rond NOD. Meer kan je niet doen!

Wow meis, ik heb nog nooit mijn baarmoedermond gevoeld. Laat staan dat ik er ook verstand van zou hebben.

Geen idee dus.... Zou mezelf niet al te gek maken met dit soort dingen.

Temperaturen en eisprong berekenen is voldoende.... ovulatietest ernbij?

Mn temp was vanmorgen weer wat lager maar mij valt op tussen mn ei en mn nod dat mijn temp hoger is in de middag hij was 37,7. Smorgens is tie meestal rond de 37. Normaal heb ik ook smiddag geen hoge temp alleen dus tussen mn ei en nod dus maar goed ze zeggen smorgens temp doen. Ga proberen me zelf voor te bereiden op mn duiveltjes. Hoewel dat erg moeilijk is. Moet me wel voorbereiden. Alleen de borsten doen heftiger zeer dan vorige maand hoeveel het eerst niet aanwezig was. Denk ook omdat ik geen hormoon van de pil of spiraal heb dat alles heftiger word. Als ik morgen geen duivels heb dan wacht ik tot zaterdag!

groetjes

je moet het temperaturen wel op hetzelfde tijdstip doen ja. Anders heeft het niet veel nut. Maar als ie gezakt is, wil ik je niet ontmoedigen hoor. Bij mij kwamen de duiveltjes dan vaak vrij snel.

Terug
Bovenaan