Wist even niet hoe ik de titel moest neerzetten. Maar ik lees overal dat je niet aan je baarmoedermond kan voelen of je wel of niet zwanger bent. Nou vroeg ik me af of je erwel aan kan voelen of je ongi naderd. Aangezien ja misschien beetje raar loop al dagen te wroeten, maar ik heb het eens bijgehouden (hoezo ben er minder mee bezig)...ahummm Maar goed. Mn baarmoeder mond voelde de heleweek al knoerthard aan zat scheef en uiteindelijk voelde ik mn opening dicht zitten. Nu sinds vanmorgen is tie lager gezakt en is de opening iets open aan het gaan en is tie zacht. Vorige maand voor mn NOD was tie juist hard en laag.. Wie van de zwangeren herkend dit of wie van de ongi dames kent dit. Iedere vrouw is anders natuurlijk ook nog eens..
Hoor me zelf zeggen wacht nou nog 2dagen of 1dag...Heb toch idee dat de duivels naderen want voel iets wat op duivels lijkt herkenbaar gevoel... blabla
fijne dag haha
Hoor me zelf zeggen wacht nou nog 2dagen of 1dag...Heb toch idee dat de duivels naderen want voel iets wat op duivels lijkt herkenbaar gevoel... blabla
fijne dag haha