Baarmoedermond

Mali

New member
<p>100x op internet over gelezen maar kom uit bij ervaringen van jaren geleden.</p><p>Hopelijk vinden jullie mij niet vies..</p><p>Ik heb al een aantal keren in verschillende maanden aan mijn baarmoedermond gevoeld. Altijd lag hij zo hoog dat ik er amper bij kon en mijn vinger bijna moest overstrekken. Nu sinds 3 dagen geleden zit het erg laag. Weet iemand wat dit betekend. Ook lijkt hij wat schever te zitten. In ieders geval voel ik de mond niet op dezelfde plaats als anders.</p><p>Ik zit nu op dag 33 van mijn cyclus na een miskraam.</p><p> </p><p>bedankt lieve meiden, voor jullie antwoord!</p>
 
<p>Ik heb het ook in de gaten gehouden hoor toen ik zwanger wilde worden. Iedereen verklaarde me voor gek. Nou zat het voor mijn menstruatie altijd laag en ook scheef. Toen ik zwanger bleek zat hij wat hoger dan eigenlijk normaal in die periode.</p><p>dus waarschijnlijk niet wat je wilde horen maar dat was mijn ervaring. En iedereen is weer anders natuurlijk:).        </p>
 
<p>Dank voor je antwoord!! Ja het is ook een beetje raar Hihi.</p><p>vanavond lijkt hij iets hoger te zitten en minder scheef. Heb ook sinds vanmiddag geen afscheiding gehad. Weet het ook allemaal niet meer.</p>
 
<p>Ja het kan echt per dag verschillen hoor. Was ook moeilijk om er een patroon in te vinden. De grootste verschillen waren bij mij ook totaal geen afscheiding toen ik zwanger bleek en totaal geen menstruatie gevoel. </p>
 
<p>Jaa er is eigenlijk geen peil op te trekken.. ook omdat ik niet weet wanneer mijn NOD is na m'n miskraam. Zit overmorgen om 5 weken. Heb ook helemaal geen menstruatiegevoel!</p>
 
<p>Mali mali ik zou tot 6 week wachte en dan een testje doen... Hoe voel je je baarmoedermond ik heb dat nog nooit gevoeld</p>
 
<p>Jaa denk dat ik dat maar doe, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Ik vind de baarmoedermond eigenlijk voelen als een glad stukje met een opening er in.. Hahaha . Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven.</p>
 
<p>Ik kon overigens vanmorgen onder de douche mijn Hmm helemaal niet voelen</p>
 
Terug
Bovenaan