Baarmoederpijn

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, misschien dat iemand dit ook heeft meegemaakt of herkent.
We willen graag zwanger raken, nu heb ik een iets onregelmatige cyclus van 28 tot 34 dagen.
Ik weet niet wanneer mijn ovulatie plaats vind dus vandaar dat ik het deze maand met ovulatietesten heb geprobeerd.
Ik had een positieve test op 4 januari, daarvoor en daarna geklust.
Vanaf 6 januari heb ik een raar gevoel in de onderbuik (baarmoeder, eierstokken). Ik voel soms een weeig gevoel, geen echte pijn maar het is aanwezig. De ene keer voel ik het wel andere keer minder. Dit heb ik nu nog steeds. De ontlasting gaat iets moeizamer maar een obstipatie.
Ik ben in juni gestopt met de pil, en ik heb er nog nooit echt last van gehad.
Ik weet dat ik moet wachten totdat ik kan gaan testen, dat zou rond 20 januari kunnen volgens de predictor site.

Spannend. Echt herkennen doe ik het niet, maar dat zegt natuurlijk niks.

Hoi Sabine,

Ik heb afgelopen zaterdag de hele dag pijn gehad in mijn zij vlak boven mijn schaambeen. Heb dit nog nooit eerder gehad en nu heb ik af en toen wat zeurende pijn. Moet a.s vrijdag ongesteld worden. Ik hoop dat het raak is maar mijn lichaam kan me ook voor de gek houden. Ik vind het soms erg lastig omdat ik vanalles voel enzo. Ik ben deze maand ook begonnen met ovulatietesten alleen heb ik mijn ei niet goed kunne vinden. misschien was ik wel te vroeg met testen. Nou ja volgende maand beter. Hopelijk is het bij jou raak.
Ik wil morgen eigenlijk wel beginnen met een test maar ben bang dat hij negatief is. Misschien moet ik maar gewoon tot vrijdag wachten.....

succes he

groetjes, kaatje

Hoi Sabine en kaatje,

Ik ben nu inmiddels bezig met de zesde ronde. Ik had de afgelopen maand een soort gelijk gevoel als jullie. Op dezelfde plek als jullie. Ik dacht echt dat het raak was, maar helaas gaf de vroeg test al aan dat het hartstikke negatief was. Dus ik rekende daarna nergens meer op. Dat gevoel bleef en uiteindelijk werd ik gewoon ongesteld. Volgens mij broeide er wel wat in mijn lichaam, maar zette het niet door. Maar goed. Ik heb nu zes menstruaties gehad sinds de pil en alle zes waren ze anders. Wel steeds precies om de 25 dagen, maar steeds weer een ander gevoel. En iedere keer dacht ik weer dat het raak was. Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar maak je niet alvast te blij. Dan is de teleurstelling des te groter. Al weet ik dat dat laatste enorm enorm enorm moeilijk is.

Succes!

Terug
Bovenaan