Baarmoederslijm......

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Hier begonnen aan een nieuwe ronde (3). In deze ronde is het weer anders dan bij de andere.... kon ik er maar wat meer regelmaat in ontdekken pfff.

Ik ben 20 aug ongesteld geworden en heb nu sinds 27 aug last van baarmoederslijm. Ik vind dit zo snel want dit zou erop moeten wijzen dat mijn eisprong eraan komt, toch? Zou mijn cyclus dan nu eindelijk eens gewoon rond de 28 dagen zijn.......(ipv 51-37)

Ga vandaag beginnen met ovulatietesten dus ben benieuwd.

Hebben jullie ervaringen of tips wat betreft het baarmoederslijm of ovulatietesten????

Groetjesssssss

Hoi, balen zeg zo'n onregelmatige cyclus.
Ik had altijd een paar dagen na wit slijm verlies mijn eisprong. Maar lees vaak dat mensen tijdens het slijm verlies hun eisprong hebben.
Ik wist mijn cyclus redelijk, maar begon met testen als ik slijmverlies had. Meestal een paar dagen daarna had ik een positieve test.
Meestal begonnen we dan ook te klussen, om de dag a 3 dagen. Bij mij gaf de ovulatietest al een paar dagen van te voren al een licht streepje. DUs wij wisten meteen dat we nu echt aan de klus moesten.
Nu inmiddels 3 maanden zwanger. Dus we hebben het goed gedaan!

Jij succes Yvonne

Hey meid,

wat irritant! Nou laten we het hopen dat je cyclus wat korter is... Ik heb altijd een paar dagen voor eisprong doorzichtig slijm. Voor mij altijd n teken dat mijn ei eraan komt.
Succes met testen en klussen!

Bedankt meiden voor jullie reactie!
Dan zal dat waarschijnlijk (hoop ik) ook het teken zijn dat ie eraan komt............ ben helaas vergeten te testen vanmiddag dus morgen dan maar of kan dat gewoon de hele dag door? Heeft veel water drinken ook nog invloed of niet?

Zal het dan eindelijk eens wat regelmatiger worden....... ben benieuwd

meestal is elke dag zelfde tijd het beste om te testen, en veel drinken kan invloed hebben dus gewoon morgen rond dezelfde tijd testen als gisteren dan

succes
Liefs

Terug
Bovenaan