Hoi, ik heb een zeer ernstige fluxus gehad na de bevalling in totaal ben ik 15 a 16 liter bloed verloren en helaas ook mijn baarmoeder kwijt geraakt na de bevalling.in de dag die totaal 36 uur duurde ging er heel wat elende vooraf..de weeen kwamen niet vanzelf , ik was niet ingedaald, me water was gebroken en huppa aan het infuus..waar de pieken zo hoog waren dat ik de pijn niet meer kon verdragen..maar het jammere is niemand nemen ze serieus tijdens een bevaling want het doet toch wel pijn..nou bij mij extreem, ik had geen tijd op op adem te komen het deed constant pijn..mijn dochter was mijn eerste kindje dus je snapt wel hoe groot dat verdriet is..het is nu 7 maanden geleden en ik leef van dag tot dag..soms denk ik dat het mijn schuld is..maar via de lotgenoten site www.stichtinglatona.nl ben ik wat meer te weten gekomen..ik heb een ruggeprik gehad, weeenopwekkers en als laatste een spoedkeizersnee..maar ik had ook nog een mega kind van 4710 gram en 55cm..de dokters zeggen dat de combinatie van al de factoren fataal was voor mijn baarmoeder maar ik heb mijn twijfels..ik denk zelf door de ruggeprik..ik ben van plan om het verder uit te zoeken want het gebeurt zo zeldzaam en helaas is er niks of niet veel over bekend want er is nooit onderzoek naar gedaan..dat vind ik wel het ergste van allemaal..want ik ben niet de laatste...
zijn er meer mensen die dit hebben mee gemaakt of om medische redenen maar 1 kind kunnen krijgen..
zwanger zijn is zo mooi en dat kan ik helaas nooit meer..dat doet zo veel pijn..voor alle vrouwen zeg ik geniet ervan het is zo mooi als je je kindje voelt bewegen..prachtig..want ik ben er stik jarloers op
zijn er meer mensen die dit hebben mee gemaakt of om medische redenen maar 1 kind kunnen krijgen..
zwanger zijn is zo mooi en dat kan ik helaas nooit meer..dat doet zo veel pijn..voor alle vrouwen zeg ik geniet ervan het is zo mooi als je je kindje voelt bewegen..prachtig..want ik ben er stik jarloers op