Baarmoederverzakking

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik heb even een vraagje....

ik ben 18 weken zwanger van de tweede  en heb een baarmoederverzakking opgelopen tijdens mijn eerste bevalling, heb nu best veel last van onderen (pijn) en veel last van mijn rug. Zie ook best op tegen een normale bevalling hoewel  dat volgens Gyn en verloskundige prima kan......( had bij de eerste geen persweeen).
Ken jij iiemand in je omgeveing of  heb je dit probleem zelf, wil je dan alsjeblieft  reageren want ik weet niet meer waar ik terecht  kan.
Graag ook reageren als je er geen raad mee weet maar me gewoon even wil steunen.....

Thanx, Angel    

hoi,

ik heb het gelukkig niet meegemaakt maar heb bij al de twee mijn bevallingen weeen die niet zo sterk waren waardoor ik weeenactiviteit kreeg is echt geen pretje.
maar als je vk en gyn het zegt zal het wel goed zijn toch?

Hoi Angel,

Ik heb ook in mijn eerste zw.schap een baarmoederverzakking opgelopen ( klinkt dat vervelend he ;)), maar volgens mijn vk, zou dat bij de aankomende bevalling ( over een week of 3) eerder gunstig zijn dan niet gunstig !   Omdta het juist niet stevig is, en de baby er dus makkelijker door zou kunnen...
Wel moet ik nu iets meer bekkenoefeningen doen om het een beetje onder controle te houden, en waarschijnlijk ook na de bevalling ff naar de fysio. ( had ik de eerste keer ook)

Succes !!

Gr. Arwen

Hoi Arwen,

Bedankt voor je reactie, fijn dat de bevalling dan ook als positief ervaren kan gaan worden, maar als ik vragen mag.... heb jij dan geen pijn van onderen?
Ik heb namelijk de hele dag door een naar gevoelvan onderen, zeker als ik de hele dag bezig ben geweest is het gevoel alsof ik bijna ga bevallen terwijl ik pas 19 weken zwanger ben en dat gevoel heb ik vanaf het begin.....

Groetjes, Angel

Terug
Bovenaan