Baat het niet.......

Hallo allemaal,

Nou, ik zit nog na te pruttelen zogezegd, het was een heftige menstratie dit keer. Komt zeker omdat het allemaal zo raar op gang is gekomen, ik weet het niet.

Maar goed.
Afgelopen zaterdag heb ik een uitgebreide reiki-behandeling gehad van een kennis van ons.
Degene die het gaf ging eerst testen hoe het met mijn chakra's (zo goed??) gesteld is zegmaar en rara, de chakra bij mijn baarmoeder was uit balans.
En het was een hele bijzondere ervaring kan ik wel zeggen.
Op het moment dat zij met de behandeling begon voelde ik ineens een grote druk op mijn onderrug en laag onderin mijn buik. Ik dacht dat het nog van mijn menstruatie kwam.
Achteraf zei zij ook dat ze voelde dat alle energie die richting op stroomde.
Heel apart.......
Naderhand deed ze weer een test op de chakra's en nou bleek de chakra bij mijn baarmoeder weer goed in balans te zijn.
Ze zei wel dat dit zeker geen garantie op sucses is, want dat mag zij ook niet zeggen. Maar ze "zag" dat het goed gaat komen, maar dat ik eerst mijn oude verdriet moet verwerken voor ik deze stap ga zetten.
Okeeeee..........
Ik had niets over mijn "moeilijke momenten" gezegd dus ik vond dat allemaal maar weer bijzonder.

Op zich ben ik altijd wel geïnteresseerd in deze wijze van "genezen" moet ik zeggen.
Niet dat ik nou zo despered ben dat ik naar een laatste redmiddel moet grijpen ofzo, maar het geeft me wel een goed gevoel voor de toekomst.

En zoals ik ook bij de kop zeg, baat het niet, dan schaadt het niet!

Dus ik kan het van harte aanbevelen aan mensen die er ook interesse in hebben.

Gr. Aadje

Heee Aadje!
Klinkt goed die behandelingen van jou! Ik geloof daar wel in hoor!
Ik ga cranio sacraal therapy proberen op aanraden van de arbo-arts. Hiermee schijnen je energiestromen allemaal weer op orde te komen en je schijnt heel intens te kunnen ontspannen. Nou dat lijkt me dus wel wat.

Ik ben benieuwd hoe het verder met jou verloopt! Hou je me op de hoogte?!

X inge

Terug
Bovenaan