@Bab

Je vroeg wat Thom voor mannetje was.
Als baby was het een klein (2965 gram en 47 cm) mannetje. Heel tevreden en makkelijk. Ik kon hem overal mee naar toe nemen, hij vond het allemaal prima. Hoe meer mensen er waren, hoe meer hij genoot. Het was (en is) een echt allemansvriendje. Qua ontwikkeling was hij niet de vlotste. Hij vond het allemaal wel prima. Hij liep pas met 16 maanden. Wel is hij heel koppig. Hij weet heel goed wat hij wel en niet wil. En als hij iets niet wil kun je op je kop gaan staan, maar dan doet hij het niet. Dat laat hij je dan ook weten ook! Het gaat allemaal op zijn manier en zijn moment. Dat is niet altijd handig, maar daar leer je mee omgaan. Maar daarentegen: als hij je iets duidelijk wil maken gaat hij net zolang door tot je snapt wat hij wil. Hij is nieuwsgierig.

Herken je dingen hiervan in Jasmijn?
Groetjes, Cathy

Het gewicht en de lengte komt zelfs bijna overeen!! :) Ze is idd een heel tevreden baby'tje so far... weinig huilen, geeft goed aan wanneer ze honger heeft en ze schrikt idd niet van veel mensen.... En ze is ook heel nieuwsgierig, ligt vaak einde van de middag om zich heen te kijken, heb er al leuke filmpjes van... Verder nog aan het ontdekken, ze is tenslotte pas 7 dagen oud ;-)

Lekker genieten van Jasmijn. Iedere dag ontdek je weer wat nieuws aan/met haar. Veel foto's en filmpjes maken. Voor je het weet ben je alweer een jaar verder.

Thom is inmiddels 7. Zit op de basisschool en heeft al het één en ander meegemaakt in zijn jonge leventje. Maar nog regelmatig denk ik terug aan de tijd dat hij er net was. Zo bijzonder!

Lekker genieten van Jasmijn. Iedere dag ontdek je weer wat nieuws aan/met haar. Veel foto's en filmpjes maken. Voor je het weet ben je alweer een jaar verder.

Thom is inmiddels 7. Zit op de basisschool en heeft al het één en ander meegemaakt in zijn jonge leventje. Maar nog regelmatig denk ik terug aan de tijd dat hij er net was. Zo bijzonder!

Terug
Bovenaan