babayzwemmen

A

Anoniem

Guest
 ike hbe vorige week voor het eerst baby gezwommen
en leuk dat het was jeffrey vond het ook heel leuk
 maar moe dat hij was
hij heeft geslapen van 12 uur oto half 5 en toen moest ie de fles    

het is echt een aan raden
heerlijk voor die kleintjes

kus diana maam van jeffrey11-12

Hoi!

Het lijkt mij ook wel heel erg leuk om baby zwemmen te doen met de kleine van ons. Wat ik me altijd al afvraag is hoe je dat doet met luiers, heb speciale luiers voor in water ofzo?? Ben benieuwd!

Groetjes,

mama16102006

Hallo,

Baby zwemmen is inderdaad heerlijk voor die kleintjes, Stijn is er ook altijd helemaal moe van.

Bij ons in het zwembad hoef je geen zwemluier aan, een gewoon zwembroekje is prima. Maar geloof dat het wel per zwembad kan verschillen, zou je gewoon eens moeten informeren. Stijn draagt altijd een gewoon zwembroekje, maar in zijn groep zijn ook verschillende zwemluiers ( volgens mij van huggies) en ik heb ze ook gezien met een zwembroekje waar een soort luierlaagje in zit, maar die werken niet heel goed heb ik begrepen.

Veel plezier.

Groeten Carina
Moeder van Stijn (25november 2006)

Ik wil ook heel graag gaan zwemmen, maar doen jullie dat echt alleen als het babyzwemmen is? Is het water dan warmer? En maakt dat nog uit voor die kleintjes?

Senne , zijn vader en ik gaan al vanaf dat hij 8 weken oud was naar babyzwemmen (Senne is net als Diana's kindje  op 11-12 geboren :) )
Heerlijk dat ie het vindt!
Onder water gaan vind hij helemaal geweldig,echt grappig om te zien!
Issie,ik heb voor babyzwemmen gekozen,omdat het ten eerste echt voor baby's bedacht is (oefeningen enzo) en ten tweede is het veel rustiger dan bijvoorbeeld op zondag met vrijzwemmen(gekkenhuis is het dan)
Het water is (hier in Veenendaal) 31 graden ik vond het aan het begin best wel koud,maar de kleintjes hebben er geen last van.Blijkbaar is dit de juiste temp. voor hun.
De les duurt 30 min. ze spelen met balletjes,maken een kringetjes,liedjes zingen het is echt heel erg leuk.Het is ook lachen om te zien hoe   die kleintjes naar elkaar gaan kijken,heel verbaast.En je hebt verschillende groepen voor de verschillende leeftijden zodat de les aangepst kan worden aan de leeftijd van de groep.Senne is nu 4,5 maand en kan bijvoorbeeld echt nog niet in "z'n handjes klappen en op z'n boze bolletje..."Terwijl de wat oudere baby's dat wel doen enzo...Het is echt super leuk,probeer het eens!
En wat de zwembroek en zwemluier betreft,hier is een zwemluier ook niet nodig.Mag wel,maar het hoeft niet.En ze zeggen dat baby's bijna nooit in water gaan plassen of poeppen en tot nu toe heeft Senne het idd nog nooit gedaan.Wel na het zwemmen,toen hij met z'n vader was wezen zwemmen en ik nog met mijn kleren aan hem aan het afdrogen was,heeft ie ff lekker over me heen geplast...

Heel veel zwem fun,
Liefs,

Lina

Wat leuk!!! Mijn zoontje is nu 5 maanden en ik zie dat bij ond zwembad het vanaf 6 maanden begint. Ik ga eens bellen. Lijkt me super!

Ik ga met Emma babyzwemmen sinds ze 8 weken is. Ik heb inderdaad ook voor babyzwemmen gekozen omdat het op dat tijdstip veel rustiger is in het zwembad.
Daarnaast doen ze leuke spelletjes met de babies, die goed zijn voor hun ontwikkeling.
Emma vind het hartstikke leuk. Ze zeggen dat het water voor het babyzwemmen extra verwarmd wordt (bij ons zwembad) maar ik vind het nog best koud.
Babies die voor de eerste keer komen, worden ook altijd een beetje blauw.
Maar ze wennen er wel aan.
Ik zie in mijn omgeving dat kinderen die naar babyzwemmen zijn geweest, veel vrijer zijn in het water, wat weer voordeel oplevert bij de latere zwemles.
Wat de luier betreft: ik heb swimmies van het kruidvat gekocht, maar doe deze niet altijd aan omdat ze inderdaad niet vaak poepen in het water.

Groetjes Hada

hallo

ik be nu 2 keer geweest   enhet is echt super
 bij ons hoef je geen zwemluier om als je wilt kan het wel
maar ze zeggen vaak die onglukjes gebeuren niet vaak met zwemmen
omdat ze veel druk zijn met alles en nog wat
bij ons is het water ook exstra verwarmt to 37 graden   en heerlijk dat het is
hoi line leuk dat senna ook is geboren op 11-12

en hoe gaat het nu

kus diana mama van jeffrey 11-12

Terug
Bovenaan