Senne , zijn vader en ik gaan al vanaf dat hij 8 weken oud was naar babyzwemmen (Senne is net als Diana's kindje op 11-12 geboren

)
Heerlijk dat ie het vindt!
Onder water gaan vind hij helemaal geweldig,echt grappig om te zien!
Issie,ik heb voor babyzwemmen gekozen,omdat het ten eerste echt voor baby's bedacht is (oefeningen enzo) en ten tweede is het veel rustiger dan bijvoorbeeld op zondag met vrijzwemmen(gekkenhuis is het dan)
Het water is (hier in Veenendaal) 31 graden ik vond het aan het begin best wel koud,maar de kleintjes hebben er geen last van.Blijkbaar is dit de juiste temp. voor hun.
De les duurt 30 min. ze spelen met balletjes,maken een kringetjes,liedjes zingen het is echt heel erg leuk.Het is ook lachen om te zien hoe die kleintjes naar elkaar gaan kijken,heel verbaast.En je hebt verschillende groepen voor de verschillende leeftijden zodat de les aangepst kan worden aan de leeftijd van de groep.Senne is nu 4,5 maand en kan bijvoorbeeld echt nog niet in "z'n handjes klappen en op z'n boze bolletje..."Terwijl de wat oudere baby's dat wel doen enzo...Het is echt super leuk,probeer het eens!
En wat de zwembroek en zwemluier betreft,hier is een zwemluier ook niet nodig.Mag wel,maar het hoeft niet.En ze zeggen dat baby's bijna nooit in water gaan plassen of poeppen en tot nu toe heeft Senne het idd nog nooit gedaan.Wel na het zwemmen,toen hij met z'n vader was wezen zwemmen en ik nog met mijn kleren aan hem aan het afdrogen was,heeft ie ff lekker over me heen geplast...
Heel veel zwem fun,
Liefs,
Lina