Hee Susan!!!
Wat lief dat je een topic voor me geopend hebt!!!
Vandaag was een drukke dag, zonder leerlingen die komen donderdag pas rooster en boeken halen. Dit omdat we in een nieuw gebouw zitten en er nog een heleboel moet gebeuren voor het echt in gebruik genomen kan worden. Er moet nog een heleboel uitgepakt worden en aangesloten...er was vanochtend niet eens water, hahahaah dus geen koffie bij binnenkomst!
Maar ik ben enorm onder de indruk van het gebouw, zo mooi en zo modern en zo high tech!!!
Morgen krijgen we les hoe we moeten omgaan met een beamer en een active board...en nog veel meer uitleg hahahaha
Ik heb vandaag heel veel handen geschud en namen gehoord, ben ik allang weer vergeten.
Ben op ontdekkingstocht gegaan om te zien in welke lokalen ik lesgeef, zodat ik dat iig weet als lln het ook niet weten. We moeten iig de aankomende weken met een plattegrond lopen want anders kom je er niet uit!
Indrukwekkende dag, veel gezien en gehoord maar het lesgeven komt volgende week pas.
Mike heeft het vandaag leuk gehad bij zn gastouder, ff huilen toen ik wegging maar zo blij was ie dat ie me zag! Dus dat zit wel goed. Tis niet zo dat het helemaal nieuw voor em is daar maar hij moet dus alleen wat meer er heen.
liefs jen