@babbelaartje

Ha Jen,

Bij de smoelenparade zag ik een foto van Mike op een stoeltje zitten.
Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n klapstoeltje in kinderformaat voor Wieteke. Ik kan tot nu toe alleen maar kuipstoeltjes vinden, maar dat vind ik zoveel ruimte innemen in de schuuur.
En waar Mike in zit ziet er erg solide uit.
Nou ja, in ieder geval is mijn vraag waar je dit stoeltje vandaan hebt. Ik ben erg benieuwd.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Het is idd een heel fijn stoeltje. We hebben em een aantal weken geldenbij de kruitvat gekocht, was 4,00 !!  Dus gelijk mee genomen hahah. Mike heeft sinds gister een speelhuisje in de tuin, dus dat stoeltje gaat dan ook mee, kan ie lekker zitten in zn huisje.

Ik hoop dat je er nog een kan vinden!!

Succes!!

liefs jen en mike

Hey Jen,

Bedankt voor de tip.
Ik ben vandaag in twee Kruidvatwinkels geweest en helaas nog zonder succes. Dus morgen ga ik direct kijken bij de Leen Bakker. Jammer van de 2 euro, maar ik wil er graag één voor Wieteke hebben.
Je hoort het nog wel.

Bedankt in ieder geval voor alle moeite.
Groetjes,
Geeske.

Hé Jen,

Volgens mij woon jij in een superstad. Ben vanmorgen gelijk bij de Leen Bakker hier geweest, maar niets hoor! Alleen maar kuipstoeltjes voor kinderen, van die klapstoeltjes hadden ze niet. Erg jammer, ik blijf verder zoeken. Maar in ieder geval bedankt voor de moeite die je hebt gedaan.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Das ook raar zeg!

Gister bij de leen bakker in  winschoten geweest en daar hadden ze er een heleboel.

Misschien dat Groningen ze wel heeft...ben ff kwijt waar je ook al weer woont

Ik hoop dat je er nog een vindt!!

jen  

Even inbreken

Ik heb ook zo'n stoeltje, haha Yoëll natuurlijk anders zakt tie door....
maar ik heb hem bij bas vd heijden gekocht.

trkepleister en wibra en zeeman hebben ze ook vaak

Terug
Bovenaan