A
Anoniem
Guest
Bla, bla, bla, bla...................
Jarno is nu 20 mnd en praat je de oren vant hoofd. Hij verbeterd je zelfs met de woorden....nee, mama...nie aapie...sssssssaapie. ( lees schaapje )
Welke van jullie kinderen praat er ook al zo op los....ben best benieuwd want Jarno heeft een zeeeer grote woordenschat in bezit...hier onder een samenvatting:
tinken drinken..papa..mama..opa..oma..aajappel aardappel..vees vlees..auto..
kakajoni macaroni..soep..noepie snoepje..tug terug..doppie..bekej beker..boekie..
tafel..bank..soel stoel..ontie hondje..tekkej trekker..maties smarties..
Maar hij praat ook al met complete zinnetjes???????
Jano ma nie soeltie saan.....Jarno mag niet op stoeltje staan.
Jano daag kindjes spelen...Jarno vandaag met kindjes spelen.
Jaakie ma nie op bank...Jackie mag niet op de bank.
Wij zijn drenthen en praten thuis veel plat. Slikken veel woorden in en zo word het praten natuurlijk ook gemakkelijker. Daarom ben ik ook benieuwd of het werkelijk daar door komt of dat er meer kindjes zijn van zijn leeftijd die ook zo ´n woordenschat hebben. Van wat ik hierboven heb geschreven is niets van wat ik overdag uit dat praatgrage bekkie hoor.
Nou k ben benieuwd. Ilona
Jarno is nu 20 mnd en praat je de oren vant hoofd. Hij verbeterd je zelfs met de woorden....nee, mama...nie aapie...sssssssaapie. ( lees schaapje )
Welke van jullie kinderen praat er ook al zo op los....ben best benieuwd want Jarno heeft een zeeeer grote woordenschat in bezit...hier onder een samenvatting:
tinken drinken..papa..mama..opa..oma..aajappel aardappel..vees vlees..auto..
kakajoni macaroni..soep..noepie snoepje..tug terug..doppie..bekej beker..boekie..
tafel..bank..soel stoel..ontie hondje..tekkej trekker..maties smarties..
Maar hij praat ook al met complete zinnetjes???????
Jano ma nie soeltie saan.....Jarno mag niet op stoeltje staan.
Jano daag kindjes spelen...Jarno vandaag met kindjes spelen.
Jaakie ma nie op bank...Jackie mag niet op de bank.
Wij zijn drenthen en praten thuis veel plat. Slikken veel woorden in en zo word het praten natuurlijk ook gemakkelijker. Daarom ben ik ook benieuwd of het werkelijk daar door komt of dat er meer kindjes zijn van zijn leeftijd die ook zo ´n woordenschat hebben. Van wat ik hierboven heb geschreven is niets van wat ik overdag uit dat praatgrage bekkie hoor.
Nou k ben benieuwd. Ilona