Babico tutpopje gezocht! hoop hoop hoop


Hallo,

Ik ben wanhopig op zoek naar een tutpopje van Babico Toys. Mijn zoontje is er helemaal aan gehecht, al vanaf zijn geboorte ligt het bij hem in bed. Nu wil ik graag ééntje voor verschoning cq. uit voorzorg (als we hem kwijt raken...). Nu was ik laatst bij de zaak waar we hem kochten en toen hadden ze net 's ochends de laatste verkocht. Balen natuurlijk, maar na een telefoontje met een andere vestiging bleek Babico failliet te zijn. Alleen als de fabriek werd doorgestart zouden ze ze misschien nog terug krijgen. Maar dat is maar de vraag. Inmiddels zijn we 2 maanden verder en hebben ze ze nog steeds niet binnen. Nu hoop ik zo dat jullie misschien nog zo'n popje hebben liggen die niet wordt gebruikt. Natuurlijk betaal ik er graag voor. Of misschien weten jullie waar ik nog zo'n popje kan kopen. Het is een vierkant zacht lapje, met bolletjes als handjes en voetjes  en een puntmutsje. Hij is groen met wit gestreept. Het is van Babico en wordt ook wel Ragdol genoemd.

Ik hoop op reactie. Alvast bedankt.

Groetjes, Erna mmv Jeffrey 13 mnd

P.S. ik wilde een foto bijvoegen, maar dit lukt niet. Als het lukt, plaats ik die alsnog

 
Hoi,

Wat jammer, dat is hem niet. Heeft er wel iets van weg, maar is toch niet hetzelfde.
Toch heel erg bedankt voor je reactie. Ik probeer nog een foto te plaatsen. Het is best een 'populair' knuffelpopje. Hij is er ook in verschillende kleuren gestreept en effen.

Ik wacht af.

Gr. Erna en Jeffrey
 
Hoi,

Nou ik merk tijdens mijn zoektocht op Internet dat meer mensen op zoek zijn naar zo'n popje. Ik begin hem nu toch wel te knijpen... Ik hoop zo dat het lukt om nog zo'n popje te vinden.

Ik wacht af.

Gr. Erna mmv Jeffrey
 
Hoi,

Bedankt, maar het is inmiddels gelukt. Ik heb ook een advertentie op marktplaats gezet. Er na 4 dagen reageerde er al iemand. Haar dochtertje had precies hetzelfde tutpopje als mijn zoontje, maar heeft hem nooit gebruikt. Zij gaf de voorkeur aan een andere knuffel. Dus dit zo goed als nieuwe tutpopje mochten we van hen overnemen. Exact dezelfde, streepjes en met dezelfde kleur. Dat was echt mazzel hebben.

Dus hierbij staak ik mijn zoektocht. Bedankt voor je reactie.

Groetjes Erna mmv Jeffrey
 
Terug
Bovenaan