babies bezigheden met dit warme weer

Hoi allemaal!

Even een vraagje uit nieuwsgierigheid:

Wat doen jullie kleintjes op het moment als je lekker in de tuin wilt zitten met dit mooie weer. Mijn dochter is nu 10 maanden, slaapt nog 2 keer, maar ik wil ook weleens buiten die slaapjes om in de tuin zijn/zitten. Ze kruipt nu het liefste natuurlijk, maar in de tuin kan dit helaas niet. Op een kleed kan dus ook niet (ze kruipt eraf)wel sleep ik de box weleens naar buiten en zet haar dan onder de parasol. Maar dit gaat haar toch snel weer vervelen. Hebben jullie nog tips? Wat doen jullie zoal met kindjes van ong. de leeftijd van mijn dochter? Ik ben benieuwd. Alvast bedankt!
Groetjes, MArieke
 
Mijn dochtertje is bijna 11maanden,en ik heb een opblaasbare ballenbak gekocht,ze vindt het helemaal geweldig,ze klimt erin,eruit,gooit de ballen eruit en dan weer erin,ze is er de hele dag zoet mee,er zit een dakje op,dus ze is ook beschermd tegen de zon,en moeders vindt het ook erg leuk (ha ha ha),er kan trouwens ook water in,dat vindt ze ook erg leuk.
succes ermee,
groeten van carolien
 
ik heb bij prenatal een air towel van nijntje gekocht, dat is een soort vierkant waar je de randen van op kunt blazen, het blijft oppassen maar kim (nu ruim 7 mnd) kan zich in elk geval niet stoten als ze omvalt want dat valt ze op de zachte rand. Verder hebben wij ook een redelijk groot zwembad in de tuin gezet (75 cm hoog) en in een baby zwemband vermaakt ze zich prima en wij vinden het zelf ook lekker.

gr sandra
 
Ik heb ook een kleintje van bijna 9 maanden en kruipt ook.. In de tuin is dat dus niet zo prettig op die harde stenen, dus ik ga dan lekker naar een meertje toe waar je lekker op het gras kan zitten met je handdoek. En op die manier kan hij ook lekker kruipen.
en tijdens z`n slaapjes slapt hij gewoon in de buitenlucht op de handdoek in de schaduw.

Misschien heb je er ook wat aan.. en dan kan je tenminste ook lekker genieten van het weer.

doei doei
miranda
 
Terug
Bovenaan