Babs wat spannend dit he!

A

Anoniem

Guest
Ik lees net dat jij morgen mag testen! JEEEEEEEEEEE!! BIJNA! Heel goed teken dat we nog niet ongi zijn toch?
Wat voel jij precies?
Mijn buik is opvallend rustig en pijnvrij en mijn borsten prikken wat..

x ing

Hoi Inge,
Het is superspannend, ik hou het bijna niet uit. Wil het liefst nu al testen, maar probeer vol te houden tot morgenochtend.
Ik heb nog steeds kramp in mijn onderbuik en wat steekjes links en rechts in mijn onderbuik, dus eigenlijk alsof ik gewoon ongesteld word.
MAAR, normaal als ik ongesteld word heb ik altijd vreselijke trek in lekkere dingen en dat heb ik  nu helemaal niet, integendeel, heb soms niet eens trek om gewoon te eten.
En ik ben erg moe, maar ja dat kan ook weer van de hormonen zijn.

Eigenlijk is er niks zinnigs over te zeggen hé, bij iedereen is het weer anders. Ik had inderdaad ook gelezen dat de menstruatie na IVF eerder begint..........dus we kunnen toch wel beetje hoop hebben .

PFFFF vandaag was een zware dag, steeds naar WC om te kijken en steeds weer beetje meer hoop.

Nou sterkte nog tot vrijdag en ik zal (ook) hard voor jou duimen.

Liefs Babs

Hee Babs,

Ik heb ook al een beetje hoop al blijft het eng om dit uit te spreken hoor! Het is en blijft een heel bijzonder iets een zwangerschap en de kansen dat het niet lukt zijn groter dan dat het wel lukt maargoed als we geen hoop meer hebben dan komen we er zeker niet! Ik ben heeeeeeel benieuwd wat jouw test gaat zeggen morgenochtend! Helaas ben ik voor mijn werk de hele dag naar Hengelo dus niet achter mijn pc. BALEN! Misschien dat ik morgenochtend nog een kans heb om te kijken dus wel ff op het forum zetten he!

lfs ing

Inderdaad, we moeten blijven hopen.
Tuurlijk laat ik het morgen weten......ooooh dat wordt een slapeloze nacht vannacht. Ik kan natuurlijk ook om 5 over 12 testen.......hahahaha het is dan tenslotte al donderdag.

Alhoewel die buikkramp (ongesteldheidskramp) me niet echt lekker zit hoor.

Oo wat spannend!!
Door  mijn vermoeidheid en door overlijden van mijn oom deze week  ben ik hier wel regelmatig aan t neuzen maar heb echt geen puf om te reageren ...

Maar bij deze
Ik hou het forum dus echt in de gaten want zou het zoooo geweldig vinden voor jullie!
(ook voor alle andere dames hoor maar heb jullie best veel gevolgd de laatste maanden)

Kom op, net wat inge zegt, als je geen hoop hebt......

Meiden spannend!
Enne die kramp heb ik nu nog alsof ik ongi moet worden! (ben nu 6 wkn en 3 dgn)en afgelopen maandag echo gehad en hartje klopt en ukje zit op de goede plaats !! Wel over 2 wkn weer echo.

Maar meiden echt sterkte met aftellen...en misschien wel ff goed morgen die dag naar hengelo Inge.

Ik vind het wel jammer dat het zh bij ivf trajecten enzo geen bloedtesten doen....zal wel aan mij liggen maar vind dat dan maar weer net niet af zeg maar...

Nou meiden Kop op!!!!

Liefs Elora

heey meiden wat spannend zeg

ik duim me helemaal suf   voor jullie.

Groetjes Daniëlle

Terug
Bovenaan