babs

hoi babs,

welkom hier!
klas net je antwoord/berichtje dat je bij cindy geplaatst had, daar wilde ik ff op reageren.

je bent nu dus al bijna 1,5 jaar bezig als ik het goed begrijp. dan hoef je echt niet bang te zijn dat je ha je zegt nog maar eens even af te wachten. normaal gesproken (tja wat is normaal maar oke) kun je na 1 jaar proberen wel door gestuurd worden als je dat wilt.

de onderzoekjes bij een gyn zijn niet eng ofzo. misschien een beetje vervelend omdat je er in een hele rare pose bijligt. maar je weet toch waar je het voor doet??
als je meer info wilt hebben over de diverse onderzoekjes tijdens een eerste bezoek aan een gyn zou je een aantal dagen terug kunnen lezen (er hebben onlangs een paar dames ook naar gevraagd wat er dan zoal gaat gebeuren) en anders stel gerust je vragen hier! er is altijd wel iemand die je een tip of goede raad wil geven!!

succes met alles
xx kimpansee
 
Wat prettig om direct een reaktie te mogen ontvangen van je Kimpansee. Kletsen op dit forum is 's wat anders dan met je vriend. Over 2 weken heb ik vakantie en geloof inderdaad dat we de stap naar de huisarts moeten gaan zetten...hoop wel dat hij het serieus neemt. Vraagt de huisarts wat je allemaal al geprobeerd hebt? heb geen zin in vanalles uit te moeten leggen, wil gewoon doorverwezen worden! 1 ding is al errug slecht van me en dat is dat ik rook.....en ben ook zo'n 10 jaar aan de pil geweest...mmm, was het maar zover...mag ik vragen hoelang jullie bezig zijn en is het jullie eerste zwangerschap die eraan zit te komen? Ben benieuwd...Tot horens! XXX Babs
 
hoi babs,

de huisarts zal niet vragen wat je allemaal al hebt geprobeert, want hij/zij zal wel begrijpen dat je "alleen" nog maar geklust hebt. hij/zij zou wel kunnen vragen of je misschien getemperatuurd hebt, ovulatietesten hebt gebruikt of al een x overtijd bent geweest ofzo.

voor ons is het inderdaad de eerste zwangerschap die er aan zit te komen (hopelijk) en wij zitten nu midden in ronde 12!! moet 21 of 22 juli mijn nod hebben nog ff wachten dus....ach ja we doen nix anders haha!

in het begin maakte ik me helemaal gek met dat ik vanalles begon (of wilde) voelen! iedere x een gigantische teleurstelling!
als tip wil ik je meegeven (hoe moeilijk dat ook is) probeer je zelf niet gek te maken, want des te harder is de klap als je ongi wordt!
de een voelt een heleboel als ze zwanger is en de ander voelt nix!!
is bij iedereen anders!

succes met zwanger worden en we praten gauw weer een x!

xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan