Baby’s die niet ontspannen

<p>Wie heeft een baby die niet kan ontspannen en wat was jullie oplossing? om een extreem lang verhaal kort te maken heb ik een onrustige 5 maanden oude baby die niet kan ontspannen en slapen. Ik heb van alles geprobeerd. Hij kan bijvoorbeeld zijn hoofd niet neerleggen als hij op zijn buik ligt, ook niet na bij wijze een uur. Inbakeren en knuffeltjes etc is ook al van de baan. Het enige wat soms helpt is fysiek contwcr met mama en papa maar dat doe ik nu zowel dag en nacht en ik moet af en toe even een uurtje voor mezelf helaas. ? * ook inbakeren mag/lukt niet meer.zijn er nog mensen met tips? Oja baby massage haalt ook niets uit. </p>

Poeh ik heb geen ervaring maar de nieuwe hype van dit moment is de zogenaamde babyspa. Heerlijk in een bubbelbad met een luchtband om het nekje heen en lekker bubbelen. Daarna in de olie met een massage. Mijn Meisje vond het zalig de eerste keer dus ik ga nu 1 keer per maand. 
Ben je al bij een osteopaat geweest? Ook dat vond ik echt meerwaarde hebben namelijk. Het wordt niet verzekerd want schijnbaar is het alternatieve geneeskunde (tenzij je dit hebt meeverzekerd natuurlijk) maar ik vond het heel fijn. 

En alle uurtjes die je hebt lekker knuffelen en bij je houden als dat wel ontspant. Heb je een draagzak? Vind ik ook echt een uitvinding namelijk! Heel fijn. Je kunt lekker je ding doen en je kindje heb je gewoon bij je. 

succes! Ik hoop dat jullie snel meer rust hebben. 

oh en na die babyspa, slapen als een Roosje!!!!

Mijn zoon had dit ook, inclusief overstrekken. Wij kregen van de fysiotherapeut het advies om hem regelmatig met zijn rug naar mijn borst toe te dragen en dan zijn benen vast te houden. Dan zit hij met zijn rug helemaal rond, dat hielp ontspannen. Ook de armen en benen doorbewegen door ze te buigen en te strekken hielp. 
na twee weken merkten we verschil 

Hoi!