Baby 's nachts kreunen en persen en veel windjes laten en slikken

<p>Heyhoi Mijn zoontje is over een aantal dagen alweer 3 maanden oud. Hij was met 37 week geboren dus er werd aangegeven dat hij waarschijnlijk meer last van krampjes zou krijgen.  Over het algemeen slaapt mijn zoontje goed. Hij zit vanaf 2 maanden al op 5 voedingen per dag en krijgt geen nachtvoeding. Zijn ritme is nu 7:00/07:30 – 10:30/11:00 – 14:30 – 17:30/18:00 – 21:00/21:30. Hij doet na voeding van 7 uur dutje van 1 a 1,5 uur en na voeding van 11 een dutje van 2 uur en na de voeding van half 3 meestal een dutje van een half uur en ’s avonds voor de voeding van 9 uur slaapt 1,5 uur. Dus verder niks te klagen maar ’s nachts meestal vanaf half 5 begint hij te kreunen en te persen en met zijn beentjes in de lucht te schoppen en veel scheten laten. Hij laat zijn ogen wel dicht dus het is niet dat hij wakker wordt en honger heeft. Wij moeten dan vanaf half 5 de speen er in doen om hem wat rustiger te maken. En dit gaat af en aan tot 7 uur in de ochtend dan wordt hij pas echt wakker. Je hoort zijn buik dan ook borrelen en hij slikt dan ook enorm veel. Hij spuugt trouwens de laatste paar weken ook veel kwijl. Dus geen melk dat gebeurd zelden maar echt kwijl wat hij spuugt. Alleen weet ik niet of het kwijl is wat hij slikt ’s nachts of wel voeding wat dan omhoog komt.  Ik vraag mij af wat dit kan zijn? Is het misschien koemelk allergie of verborgen reflux of toch teveel lucht dat hij last van heeft bij z’n darmpjes maar dan is ook nog de vraag waarom is het alleen maar ’s nachts? Dat hij enorm kreunt en perst? Want overdag heeft hij het af en toe maar is geen speen voor nodig  Hij krijgt trouwens nutrilon omneo en poept paar keer op een dag. En we gebruiken de anti colic fles van Dr Brown </p>
 
Hoi!
hier precies eeb identiek verhaal! Ook met 37 weken geboren. Wij hebben de huilbuijen echter om 18:00 uur. Vaak uren lang.
cinababy van VSM hielp tegen de kramen. Verder laten wij gaar gecontroleerd huilen en denken dat dit gewoon onderdeel van haar ritme is. 

De theorie, luier schoon, kus, knuffel, ingestopt, goede temp, geen honger.. Dan gaan we ervanuit dat het goedkont 
 
Hallo
 
heb je nu ooit een oplossing gevonden hiervoor? Mijn kleintje, 3 maanden heeft exact hetzelfde op exact hetzelfde uur. Wat hielp bij jouw baby toen?
 
bedankt van een radeloze mama
 
Terug
Bovenaan