Baby 1 week te veel prikkels??

<p>Hey, gister was mijn baby 1 week oud en zijn we met de bus naar famillie gegaan. De busrit is een 20 min heen en 20 min terug. We zijn 3 uurtjes ofz bij de famillie gebleven maar sinds we thuis zijn is ze helemaal onrustig en huilt bijna constant. Ze zwaait wild met dr armpjes en trappeld met dr beentjes en maakt zichzelf nog meer overstuur. Hiervoor was ze een heel rustig kind, huilde alleen als ze honger had. Heeft ze gister te veel prikkels gehad? En wat kan ik dan wel met haar doen zonder dat het te veel is? En hoe krijg ik haar weer rustig? Ze is zo wild dat zelfs inbakeren niet meer helpt!</p>

Hoi ,
Mischien is het teveel geweest. Een busritje geeft al veel prikkels. Een baby van een week oud vind ik persoonlijk te jong om al overal mee naar toe te nemen. Mischien nog even mee wachten. Een baby is het meest gebaat bij rust en regelmaat. Zeker als ze zo klein zijn. 

Hoi,
Denk ook teveel prikkels. En is je baby bij familie van arm tot arm gegaan? Daar kunnen ze ook behoorlijk ontustig van worden. Heel veel verschillende geuren en stemmen. Ik zou in t begin niet teveel ondernemen en ook noet van arm tot arm laten gaan.

Hoi Rooslii,
misschien waren het inderdaad net te veel prikkels, maar misschien is het iets anders (krampjes oid). Lastige is dat je er nooit helemaal achter gaat komen. 
Ik vind het juist heel positief dat jullie zo ontspannen zijn dat jullie al in de bus stappen na een week. En ja, dan kan het een keer gebeuren dat je net iets te hard van stapel loopt, maar jullie dochtertje heeft geen gestresste overbezorgde ouders, en dat scheelt ook weer prikkels. Enige wat je kan doen is goed naar haar blijven kijken en rust inbouwen als je denkt dat het te druk voor haar is geweest, maar dat doe je volgens mij al

groetjes M

Terug
Bovenaan