Baby 10.5 maand kreunt/neuriën heel de tijd

Mijn dochter van 10.5 maand kreunt heel de tijd tijdens het eten of tijdens het wandelen of even niks te doen heeft... een soort zeurend, neuriënt geluid. Als ze gefocust is met iets doet ze het niet. Het lijkt een soort verveling of pijn? Voortandjes zijn wel door aan het komen... en ze valt weleens hier en daar.
Wat wil ze hiermee zeggen of is het een fase? We worden er hier soms gek van???
 
Had die van ons ook weleens....bleek een dubbele oorontsteking te hebben! Nooit aan gedacht of iets van gemerkt verder, maar volgens de HA moet die veel pijn hebben gehad ....ik voelde me zoooo schuldig!
 
Ah wat zielig!! Hoe kwam je er dan achter? Zit nu te twijfelen om toch even langs de huisarts te gaan.. of in ieder geval bellen en vragen om advies..
 
Hier ook enkele keren gehad met periodes. Werd ook helemaal gek van het geluid, vooral dat ik niet wist wat het was. 2x bij osteopaat geweest en zat steeds wel iets niet goed. Geluid was daarna over.
 
Omdat ik het toch niet vertrouwde, ik kon het kreunend geluid niet plaatsen. En soms ging het ook met wat zeurderig gedrag wat we totaal niet van hem kende. Dus ik denk laat maar eens naar de huisarts gaan. Met name door combinatie kreunend geluid met momenten en zeurderig gedrag. De basischeck was het meteen al raak..."oei" zei de huisarts ....en sinds toen ben ik extra alert. Hij heeft t nog eens gehad en weer had ik t niet door! Ik had alles verwacht dat hij kon hebben, maar wederom geen dubbele oorontsteking ....blijft zijn zwakke plek vermoed ik ...
 
Goh! Nadat ik dit las heb ik de dokter ook maar eens gebeld en idd mijn jochie had ook oorontsteking! Noooit aan gedacht, bedenkt het überhaupt maar eens! Hij zit nu aan de kuur en hopenlijk knapt het op! ?
 
Terug
Bovenaan