<p>Hoi lezers, </p><p>ik heb een dochtertje van 10 maanden en ze zit nu voor een maandje op het kdv. Ik had eerst geen kdv nodig, omdat het thuis opgelost kon worden, helaas was omstandigheden waardoor ze nu naar het kdv gaat. Ze is gestart met 9 maanden, maar de verlatingsangst is toegetreden en ze heeft het op het kdv best lastig, ze wilt heel de tijd bij de leidsters op schoot en als ze even zelf moet spelen gaat ze huilen en gaat ze tijgerend op iemand af die haar dan oppakt. Ze vind het ook wel spannend heb ik het idee, de kindjes vindt ze wel erg interessant, maar de eenkennigheid/verlatingsangst maakt het ook wel moeilijk. Ik merk aan mezelf dat als het bijna vrijdag is en ze moet dus naar het kdv dat ik er echt een beetje tegenaan zit te hikken, omdat ze het lastig/moeilijk vind. Iemand tips voor mij? Ze gaat nu nog 1 keer, alleen op vrijdag, maar per december gaat ze ook op de dinsdagochtend. <br />vorige week reed ik huilend naar huis met haar in de auto, omdat ze het echt moeilijk had. <br />Dank jullie alvast
</p>